• Heloise

Tantvarning 5

jaaa Heja blomman!

• Heloise

håller med fjällis, fast jag betvivlar att vi kommer få några svar, det ligger liksom inte för moderatorerna att förklara sig, verkar det som.

• Heloise

Nej jag ser det, en välkommen förändring
    Roisin Dubh skrev 2009-09-29 14:33:37 följande:

Det är nya moderatorer här sedan i somras. Upprätthållningen har ändrats en hel del. Framför allt har reglerna skrivits om och blivit mer humana.

Och den här moderatorn har inga problem med att svara på frågor.
  • Heloise

Vad är det med tentor som skrämmer slag på en så fullständigt att man slutar fungera som en normal människa?

Jag kan skriva hur många sidor som helst så länge det inte är en tenta eller en uppsats, då lyckas jag bara klämma ur mig mitt namn och personnummer, kanske kursnamnet, men bara kanske

Ok bibliometri, kvalitativa och kvantitativa metoder, here we go!

• Heloise

nä jag glömmer inte uppsatsmolnet, men är på god väg att springa till köket och hämta en papperspåse att andas i!

Tentan verkade inte så svår tills jag började läsa frågorna mer noggrannt, nä den är inte så svår, den är skitsvår!!!!

Vad är det för fel på att strunta i tentor och go with the flow, det är väl mitt problem om jag inte kan nått och inte får något jobb? *gnäller*

Men jag ska lyssna på Rihannas Umbrella( den gör mig glad, trots att jag egentligen inte alls gillar den sortens musik)och ta mig i kragen. Ni kan alla få stå under mitt parasoll ladies det serveras rom och cola där, man kan röka och skaka rumpan så hela marken gungar!

• Heloise

Hur kan det komma sig att jag inte hittar det min lärare vill att jag ska hitta i kurslitteraturen?

Har vi olika ögon, läser på olika språk? Är hennes hjärna verkligen så mkt smartare än min?

Det hjälper inte ens att skaka rumpan till Umbreeeeelllllaa. Svårt mkt svårt, jag måste tydligen ta fram de stora pistolerna.

Kan inte Bonnie fixa det så kan ingen

• Heloise

Nej nu skiter jag i tentan och tar prince charming och drar ner på stan för en fika/sallad med vänner.

Ingen idé att försöka skriva nått när hjärnan vägrar samarbeta! Får tillbringa morgondagen på biblo ist

Saknar dig blomman. Ha en trevlig kväll tanter och farbröder

• Heloise

Åh Villemoa, jag är så otroligt ledsen för er skull.
    Skickar stora varma kramar till dig och din man.

Svar på tråden Tantvarning 5