Tantvarning 5
Ooooopppps... letar de rätt på vad man skriver i andra trådar också??
Ooooopppps... letar de rätt på vad man skriver i andra trådar också??
Ha, våga inte bråka med tanterna för då tar jag fram näverkönten och klappar tilll!
(då är handväskan för liten!)
Ett blont miffo som var ca: 15, trodde hon var så smart och mejjade ner hela sin klass verbalt som bara en bimbo som inte kan prata svenska utan att slänga in svengelska kan...
Tror inte hon får så många vänner i sin klass...........
Men det var kul att få garna åt nån som gjorde bort sig så totalt!
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3533529.html
Denna tråden, det intressanta börjar med inläg 7........
Men du, jag är också förvirrad, så låt mig vara det ifred!!!
*Sätter mig i ett hörn och mumsar chokladkaka och blänger under lugg*
Jag är ju helt insöad på 7-an tråden
Jamen vem hackar på Fjosok, finns det nån mer vi kan pladdra ihop tillen liten tuss?
Ingen får ge sig på tanterna! Fjosok inräknad givetvis
Din attans tokhjärna!! Nu tänker jag reta upp dig lite!
Nu får du allt ta och KÄMPA KÄMPA KÄMPA lilla gumman!
*finssar och ser hur Frulles ögon svartnar och det ryker ur öronen...*
Men se där, det ryker ur öronen, alltså behöver du inte röka själv, FIXAT
Hörru, som Sonja skrev, en gång är ingen gång, tänk på knoddarna hemma och vad du kan gosa och snusa i deras nackar och känna doften av dem när du fixar det här
Kom igen!!
Förövrigt har jag höns... men inga stridshöns eller rambotuppar
Gud vad jag skrattade åt det
Jag har Orpington och maraner, stora lugna mysiga raser, gillas storkochin också, de ser ut som de rasslar runt i moonboots
Ursäkta en burdus fråga, va fan är det bättre att röka kvällstid för???
Sluta helt kvinna
Sonja, lämnar en stor kram till er båda, fyfan vilken skitsits!!
Det går inte att koppla in facket och få hjälp med de här tunga lyftmomenten?
Det håller på vara ett skrämmande system vi har i Sverige nu....
Tinker , kramar om dig med och hoppas att allt löser sig så svärmor får ro och att ni får landa lite också... att det är stökigt runt en som ska/vill dö är skitjobbigt...
Hur tar barnen det? Alltså dina, galna svägerskan skiter vi i
Hmm... alla som funderar på att köpa hus kan komma hit
Sålde mitt tvåplanshus med balkong, vedspis, kamin och jordvärme för 875000:-
Liiite snällare priser här
Vi kanske kan starta en tant-skola?
Blomman, tänker på dig i flyttandet, men snart är det över, då har du i alla fall kartongerna på ett ställe!
Skickar din a frön i slutet av veckan
Ni andra har fröleverans på g
Låter som hotelloch restaurangfacket... ett jäkla skämt!
När jag var ung (fyyy så hemskt det kändes att skriva det...) så hade jag en praktik i en skidbod/skidskola.. var medlem i HRF, som då kom på besök och skulle kolla att allt gick rätt till! Bra tyckte jag, och vi konstaterade då att allt var bra på min praktikplats, då påtalade jag att hotellet (som då drevs av en mycket underlig man)hade mer än 5 svartjobbare + en massa skibaums(jobbar max 4 timmar per dag mot mat, husrum och liftkort)-Jamen det kan inte vi kolla, vi är här för att kolla DEN här arbetsplatsen! Ehhh... jaha.. ni har kört 35 mil för att kolla EN arbetsplats, som var bra, men en med problem 20 meter bort, den skiter ni i...
Inte riktigt klokt...
Hej.....
Mulle, hoppas att ni får lånet, eller så får det bli som Blomman skriver, ni får ett lån när lägenheten är såld. Men jag hoppas verkligen det löser sig NU så du kan få dö lite, men bara liiiiiiite
Solde, tur att du har tumme med Gud så ha skyddar dig nr du är på väg för att förkunna hans ord Här har vi mest förare som irrar omkring med starr, rullator och hjärnsläpp, men sluta köra bil?? Nämen jag kör ju bara på sommaren!!
Tycker att läkarna kan få sig en spark där bak som inte plockar körkortet för dem!
Och att det är mycket lustigt att polisen inte kan göra det, åtminstone temo´porärt tills en läkare gjort en utredning om vederbörande verkligen bör köra bil....
Fast å andra sidan har de väl inte tid med det heller...
Bra rutet av dig blomman!
Till Tinker och Sonja och Cantaton vill jag lämna en kram
och till resten som jag har glömt så får ni ursäkta, jag är på smällen och har tappat bort hjärnan totalt
Förresten, Heloise, ska du bli bibliotikarie??