Tantvarning 5
Hej tanter...
Idag har jag sovit!
Har vaknat av och till i natt med täppt näsa och svetten strömmande ur kroppen
För en gångs skull är de äldre tjejernas pappa hemma så han följde dem till skkolan i morse, båda börjar ju med nya lärare och på nya våningar i skolan...
och båda tyckte det var lika pinsamt att vi ville följa med Skönt att han får göra bort sig nån gång
I Izas klass (6:an, fy så stor hon blivit) är de 3 tjejer och 2 killar..
i Moa´s två av varje
Vi har en rätt liten skola och tack och lov har jag barn utan problem, dvs, ingen av dem har fått dyslexi vilket finns i min familj eller nåt annat större mankemang, för deras skola är URUSEL på att se och hjälpa de barnen! Så dåligt! Sen vi bytte rektor för 1 år sen blev det bättre och nu blir det en ny rektor som är på plats hela tiden ( den andra fanns i Vilhelmina) så nu hoppas jag det blir ännu bättre! Vi har en lärare som Iza får nu som Mattias hade som liten.... lite insnöad kan man ju säga!
Cantataon, om ja orkar ska jag plocka vinbär imorgon, tänker också göra gelé, fast jag gör i stora burkar på en gång, barnen och gubben slukar i sig gelé til kött...
Låter som du har en massa bra på gågn nu i ditt liv, hoppas coachen är en bra coachm, även om du är försökskanin
Passion, håller tummar och tår för att spolningen går fort och smärtfritt och att du får ett enormt jättestarkt+ nästa gång!
Och så tycer jag Frulle är snål med 1,8... Vi säger väl 3,5
Så du kan bjuda oss på en riktig tantfest