Inlägg från: Fjällbruttan |Visa alla inlägg
  • Fjällbruttan

Tantvarning 5

Lite att fnissa åt i eländet...

• Fjällbruttan

Hörrududu!!!
    Nu kommer jag snart och hämtar dig och klattar fast dig på en fjälltopp så du lugnar ner dig!!

Cantaton skrev 2009-07-27 16:58:50 följande:
    Hmm, undrar om jag ska vara duktig en timma till = 8h-arbetsdag... eller, nä vänta! Jag tog ju bara en halvtimma lunch. Det har alltså gått 8h om en halvtimma. Då kan jag nog jobba på en halvtimma till
  • Fjällbruttan

Åhh så skönt.. ett hlet gäng halvblinda tanter

Oooom jag nån gång får ärva pengar kanske jag ska samla mod och operera mig, tycker det verkar jätteläskigt, ändå vet jag flera som gjort det med jättebra resultat

Går säkert super i morgon Frulle

Heloise, du kommer att vara en underbar och suverän toastmadam!

I´m yours, hur är det med Lasse?? Nån förbättring? Hoppas!

Här öser regnet ner... som vanligt, så Saga ser på Nalle Phu´s jul på DVD och jag får jullängtan

Tänk Blomman, du ska fira jul i nytt hus, för visst har ni flyttat till jul?

passionsblomman skrev 2009-07-28 11:57:20 följande:
    Ha! Det sa en optiker till mig ..."när man är i stort sett blind som du"Jag är en mycket närsynt tant.
  • Fjällbruttan

Okej, jag ska göra det, om jag får pengar över nån gång
    är det inte värre kan väl jag med

Frulle skrev 2009-07-28 12:34:07 följande:
    Det var inte det MINSTA läskigt! Jag låg bara på bordet och sa: WOW!!Sen när det var klart, 5 minuter senare satte jag mig upp på bordet och tittade ut och SÅG!!! Helt sjukt.
  • Fjällbruttan

Fast gubben blir nog ledsen... han tycker jag är sexig i glasögon
    Går ju bra att ha när det är molningt... men annars blir det antingen så att man sknar vindrutetorkare på dem eller kisar för att det är för ljust.. dessutom kasar de ner på min obefintliga näsa så jag blänger över skalmarna för att jag inte ser...= SURTANT!! Usch usch...

Frulle skrev 2009-07-28 12:50:11 följande:
    Ja! Jag rekomenderar alla.. Helt underbart att slippa glasögon och linser!!
  • Fjällbruttan

Ehh... hur stor är den, vart ligger den och hur mycket vill ni ha??

• Fjällbruttan

Finns det nåt som ni kan fixa till på den utan för stora kostnader som kan höja priset på den?
    Typ lite målning?

• Fjällbruttan

Oki, hoppas ni kan fixa det för typ 1500:- och tjäna 2,2 mille

• Fjällbruttan

WoW!!!
    Jag kommer och bor hos dig då, visst går det bra

Vet du vad, jag tycker det är sunt att du har drömmar och tittar mot framtiden, för det är att leva!
    Det ska du göra och varför ha dåligt samvete?
    Inga dammtussar smiter ifrån dig, de stannar så glatt kvar.....
    Im yours skrev 2009-07-28 19:31:05 följande:

Hej söta ni. Inget nytt vad gäller Lasses diagnos, m han verkar lite piggare. Jag har grunnat på att skaffa ett ställe vid havet, uppe hos barnbarnet. Det här hittade jag, lite stort kanske. Men ...fint är det Kolla, ett klick på alla bilder.www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/321139Har lite dåligt samvete för att jag inte gjort ett endaste dugg på hela dan. Men, men var sak har sin tid.Kramizar
  • Fjällbruttan

Kanske det är tur att vi som är nygifta inte fick den här reaktionen....

Svar på tråden Tantvarning 5