• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Sonja68

Solde; härligt att du haft en bra semester som t.o.m innefattade ett Ullaredsbesök

Verkar som du kastats rakt in i nåt jobbigt på jobbet, direkt efter semestern. Skickar styrkekramar till dig.

Hur har kattutställningarna gått, har ni varit på några i juli?

Blommis, såg dina söta missar i galleriet, helt underbara! Och nu ska de få nya hem. Hälsa Panzer o Heloise och pussa kissungarna.

• Fjosok

Har fått höra av en afrikansk tjej (Kenya) att jag skulle bli en bra make Ska jag gå vidare med saken eller, haha

Tyckte det var konstigt att jag inte är gift.

Ja, gemensamma vänner, träffades i domkyrkan

• Panzerfaust

Tirza (pb's ena misse) bor numera under diskbänken i tvättstugan...

• Heloise

Åh vad roligt det var att träffa härliga blomman irl!
    Söt stuga och fin utsikt, gulliga missar och härligt väder!

Japp som min man precis skrivit så har lilla Tirza flyttat in under diskbänken i tvättstugan, storasyster Smulan sitter vakt 1 m ifrån.

Panzers syrra har tagit de andra två i kullen, Tiger och Timon ska de heta.

• passionsblomman

Ser Tirza ut som Tudorkatten med krökt rygg och spretig svans eller ser hon normal ut??

Det var FANTASTISKT roligt att träffa er ska jag bara säga och PRECIS vad jag behövde som ett avbräck i all hysterinröjning härhemma. Så himla skönt. tack för att ni gjorde min dag!

Mäklaren mailade en länk på vad hon satt ihop hittills ochjag tycker det såg ut att bli väldigt bra faktiskt, så nu kanske det kommer ut på nätet redan i helgen.

Själv kan jag inte gå ut alls, för grannarna överfaller med tusen frågor...
  • Heloise

Ah det var så himla kul att träffas, du är lika härlig som jag trodde!

Japp först skrämde hon de andra 2 genom att morra, fräsa och borra upp sig, nu sitter hon och småtjurar under diskbänken. Hon är väldigt svårflörtad haha Panzer leker med laserpekaren för att se om han kan locka ut henne, hon ahr inte nappat än...

• passionsblomman

Detsamma säger jag! Så himla goa!

Nä, mina kissar har nog mest rusat runt sitt nya hem något varv för att seda hitta en vrå, kura ihop sig och sova . Sedan har de brukat pipa en del på natten och velat komma in i sovrummet...och då har man känt sig elakast i universum som inte låtit dem. Fast Mimmi(mormor) sov ihoprullad som en kringla på min höft hela natten, så jag inte vågad eröra mig. Vi har ju som ni märkte ingen dörr till sovrummet.

Heloise skrev 2009-08-13 19:44:56 följande:
    Ah det var så himla kul att träffas, du är lika härlig som jag trodde!Japp först skrämde hon de andra 2 genom att morra, fräsa och borra upp sig, nu sitter hon och småtjurar under diskbänken. Hon är väldigt svårflörtad haha Panzer leker med laserpekaren för att se om han kan locka ut henne, hon ahr inte nappat än...
  • Heloise

Nu har hon druckit samt lekt lite( laserpekaren fungerade efter ett tag) och sedan har vi myst i soffan, lilla Tirza på axeln( kurrandes) Smulan på magen ( kurrandes) Flisan på benen( mkt missnöjd med situationen)

Det finns inget så sövande som kurrande katter. Nu har jag lämnat över bebisen till panzer, överväger om jag ska ta en kopp kaffe med baileys eller om jag ska ta ett glas vin.

• passionsblomman

Åååå vad myyysigt!!!

Hahah, vad roligt att Flisan tjurar!

Hon kurrar rejält lillskruttan faktiskt, och det var jämt hon som kom fram och när man klappade så kom kurret. Jag tror att hon har en bra personlighet. Ingen mes, men med ett gott hjärta.

Heloise skrev 2009-08-13 21:29:10 följande:
    Nu har hon druckit samt lekt lite( laserpekaren fungerade efter ett tag) och sedan har vi myst i soffan, lilla Tirza på axeln( kurrandes) Smulan på magen ( kurrandes) Flisan på benen( mkt missnöjd med situationen)Det finns inget så sövande som kurrande katter. Nu har jag lämnat över bebisen till panzer, överväger om jag ska ta en kopp kaffe med baileys eller om jag ska ta ett glas vin.
  • Heloise

Om Flisan kunde så hade hon packat en väska och satt sig vid dörren och sagt " nä nu j-vlar får det vara nog, jag flyttar" men nu har hon ingen väska och inga händer att packa med så hon får blänga under lugg och se missnöjd ut...

Svar på tråden Tantvarning 5