Tantvarning 5
hello hjärtat välkommen tillbaka!
hello hjärtat välkommen tillbaka!
jag har precis hittat Randy Crawford
Jag borde verklligen sova men jag är inne i en "sån" period, när jag har svårt att sova. Dessutom satte Randy igång nått, så nu måste jag skriva ner en story line som poppade upp
Randy!
Vad gör du uppe så här sent Blomman
God kväll got folk!
Välommen hit Alvs!
Ärkeas har jag ingen erfarenhet av som tur är men jag har skottat mkt skit i mina dagar och har inga problem med att skotta igen gropar
Jag kan bidraga med Ben & Jerrys och min älskling Captain Morgan, sharing is caring har jag hört
Har fått två uppsats förslag i dag, känner mig populär
Väntar på lite närmare information innan jag bestämmer mig för vilket jag ska nappa på. Antingen uppföljning på hur elever upplevt handledningen/informationen ifrån biblo när det gåller att hitta relevanta texter till uppsatser.
Den andra är att kika närmare på barn OPAC( biblo katalog) och hitta bättre alternativ utomlands.
Tentan ligger och väntar, orörd, oskuldsfull och fruktansvärd.
Det är morgondagens projekt. Det är bara att inse att jag kan inte plugga om jag inte har ca 20 timmar till deadline. Jag kan tydligen bara prestera under stress
Har tänkt på dig hela dagen i dag Villemoa *kramkram*
Nä HP kan man aldrig få nog av Överväger starkt en omläsning av alla HP så fort min nästa kurs startar. Jag ska läsa 7.5p Populär litteratur och den kursen borde vara plättlätt för mig. Dessutom längtar jag så jag håller på att bli tokig efter lite littvet studier. Samhällsvetenskap är inte riktigt min grej, ge mig hellre en bok att analysera sönder i molekyler tack
Japp Harry Potter, men även HP lovecraft om man är förtjust i det haha eller HP sås veror ju på hjärtat
of course!
Så vad låter roligast, nya barn biblo kataloger eller elev uppföljning?
elevuppföljning, jag och särskrivningar
ja, det är säkert väldigt intressant, men jag är lite orolig för om jag inte får tillräckligt många svar på enkäten, då faller ju allt.
Hmm får klura lite och snacka med min handledare, så fort jag vet vem det är, min handledare kanske kan förklara det där med molnen för mig oxå
Det är bra, alltså det är inte skönt men det är bra Betyder att det händer grejjer
ja det skulle vara ett alternativ, med själva poängen är att studera hur de upplevde hjälpen de fick på biblo. De får regga sig för personlig handledning inför uppsatserna, och lämnar då email adresser. Men vi får se jag bad biblon på HIG som jag pratat med skriva ner vad hon tänkt sig.
Lika ska huvud biblo gör som ville ha en uppsats på barnkataloger.
Japp man fruser när man bränner, jag frös i 4 veckor haha. Te funkar jättebra, precis som varma bad, de tar bort lite av hungern dessutom