Tantvarning 5
Åååh, skulle också vilja säga dra åt helvete i prästtråden!! Och mycket, mycket annat..men det är ju inte vidare konstruktivt
Åååh, skulle också vilja säga dra åt helvete i prästtråden!! Och mycket, mycket annat..men det är ju inte vidare konstruktivt
Alltså, jag är så irriterad att jag bara vill skrika rakt ut!!
Det är läskigt med hjärntvättade människor. Har absolut inget emot om folk är troende men när man försöker pracka på någon sin religion, när man sätter sig över folk och tror att man har rätten att tala om för någon att denne är en syndare och behöver förlåtelse eller när man tror att man känner någon och måste tala om hur man ska leva ett sunt liv, ja då slår jag BAKUT!!!
Nu har redaktionen stängt prästtråden för några timmar - SKÖNT!!! Hoppas att den kan hålla sig till ämnet sen och inte bli besudlad.
Uppsatsmoln? Hahahahaha....har jag aldrig hört under mina sju år som student!! Säg för faen mind map om det är det hon menar!!
Synd att inte Panzer var inne i prästtråden. Han är så bra på att uttrycka sig
Låter som hon försöker vara lite pretantiös och ska hitta ett svenskt ord istället för mind map men uppsatsmoln!!! Då är ju tankekarta mycket bättre.
Nä, man ska inte messa with the tants´ för vi e grymma!!
Och vore man barn hade man ändå inte fattat vad uppsatsmoln betyder
Ja inte är det tankekartor iaf
dfk; men fyyy alltså! Hoppas ni mår bättre snart! Kram
Vilken tråd, vilken tråd??
Jag såg det senare, fastnade bara vid ditt inlägg Har läst igenom hela tråden nu och jag känner hur blodtrycket blir högre men jag ska INTE kommentera nåt! Det som ni alla skriver där, förutom radarparet då, håller jag med om fullständigt!
Men är det inte typiskt att så fort man blir ifrågasatt och inte har några argument så blir man "provocerad" av det någon säger och att man alls inte vill fortsätta diskussionen. Det Duchess skrev var väldigt intressant men där vågade stackaren inte skriva nåt därför att han vet att han är ute och cyklar.
Nu vill han också bli moderator för att kunna "rensa" upp lite men det KAN HAN SE SIG OM I STJÄRNORNA EFTER!! Blir han moderator då lämnar jag BT för då kommer man ju inte kunna skriva ett ord!