• Villemoa

Tantvarning 5

Idag mår jag förhållandevis bra, har inte ont vilket jag är förvånad över. Trodde jag skulle ha jätteont! Tror det mesta kom ut i natt faktiskt (ursäkta för den äckliga beskrivningen). Nu känner man sig mest tom och väldigt låg, normalt förfaranade antar jag.

Tinker: vilket jävla ärkeas!! DUM I HUVUDET är vad han är minst sagt!!

passionsblomman skrev 2009-09-30 11:53:53 följande:
    Villemoa: tack gumman. Hur mår du idag? Har du ont eller så?
  • Villemoa

Ja ont i hjärtat har jag allt. Vi provar igen efter nästa mens, ingen väntan här inte!

Sonja68 skrev 2009-09-30 14:04:53 följande:
    Villemoa; skönt att du inte behövt ha fysiskt jätteont i alla fall, mitt i eländet. Även om det gör ont i hjärtat. Så ledsen för er skull. Men ni provar väl igen rätt snart antar jag? *kramar om riktigt hårt*
  • Villemoa

Alvs, välkommen! Får det lova att vara lite äppelpaj med vaniljsås?

Nu har jag bakat så många pajer på så få dagar...att jag bakade en ikväll var för att skingra tankarna. Tur att det både är Idol, Grey´s Anatomy och Oskyldigt dömd ikväll så man får ytterligare nåt annat att tänka på...

Tack igen för allt ert stöd, det betyder massor och det är skönt att veta att det finns massor med kramar att ta av när det behövs! Ni är verkligen goa vänner! &£9828

• Villemoa

Men va fasen, skulle ju göra ett sånt där hjärta! Är det nån som vet hur man gör?

Villemoa skrev 2009-09-30 19:52:32 följande:
  • Villemoa

Hurra, det funkade!!

Tack Heloise och Tant Liz för att ni har tänkt på mig ♥

Med risk för att dumförklara mig själv men HP är förkortningen på....?

Villemoa skrev 2009-09-30 22:40:52 följande:
  • Villemoa

Lärare som jag är så svarar jag elevuppföljning.

Heloise skrev 2009-09-30 22:50:07 följande:
    of course!Så vad låter roligast, nya barn biblo kataloger eller elev uppföljning?
  • Villemoa

Kan du inte fråga nån av dina tidigare lärare om denne eventuellt skulle kunna fråga sina nuvarande studenter om inte de skulle kunna svara på din enkät? Kanske kan göra så på fler kurser.

Fjosok; både jag och blommis följer Idol slaviskt! Min favvo Rasmus gick inte vidare men jag tror att juryn tar honom vidare.

Blomman; Eric gick inte vidare till fredagsfinalerna utan till kvalfinalen nu på fredag. Kvalet till fredagsfinalerna.

Heloise skrev 2009-09-30 22:58:24 följande:
    ja, det är säkert väldigt intressant, men jag är lite orolig för om jag inte får tillräckligt många svar på enkäten, då faller ju allt.Hmm får klura lite och snacka med min handledare, så fort jag vet vem det är, min handledare kanske kan förklara det där med molnen för mig oxå
Svar på tråden Tantvarning 5