• Sonja68

Tantvarning 5

Frulle skrev 2009-09-03 11:28:59 följande:
    jahapp.. Nu är han på väg hit fick jag mail om..
    VAd hände???
  • Sonja68

Frulle; var han lika På eller plockade du ner honom på jorden?

• Sonja68
    Frulle skrev 2009-09-03 13:07:49 följande:
    Han gled gärna in på sexprat... Men jag är ju själv rätt grov i munnen så jag har egentligen inga problem med det.. Bara han inte tror att jag är intresserad av honom!!!
    Fan, svårt det där... så lätt att endel misstolkar när man är glad och trevlig och öppen, jag har varit med om det flera gånger. Tyvärr har det blivit lite så att jag nu mer passar mig lite för vad jag säger och till vem, vilket egentligen är fel, man ska ju inte behöva "ändra" på sig. Jag ÄR en glad och öppen person och jag skämtar gärna om sex och allt möjligt. Men endel kan inte ta det på rätt sätt... tyvärr
    Hur var det, har han själv nåt förhållande?
  • Sonja68

Om han nu glider in på sexprat hela tiden skulle jag nog glatt berätta om vilken nytändning giftermålet inneburit för er del och hur FANTASTISKT sexliv ni har Kanske han fattar då.

• Sonja68
    Det är bra Tant Frulle! Rätta takter...
    Nu ska jag kontera de sista fakturorna på augusti och försöka rensa upp på skrivbordet.
  • Sonja68
    TinkerBelle skrev 2009-09-03 14:15:16 följande:
    Nu tanter är bebisen ute. Kejsarsnittet gick bra och han var så stark att han ser ut att klara av att andas utan maskin för stunden.Härnäst ska bebisen operars för sitt diafrgambråck så än är inte faran över.Det är dock skönt att läget är under kontroll.*kram*
    Åh så bra att den första krisen verkar vara över! Oj oj, så liten och redan såna uppförsbackar... en operation på detta. Hoppas nu att allt går bra. Lilla knyttet...
  • Sonja68

God afton allihop!
    Lägesrapport:
    Andra fikafria dagen - check
    Varit på aerobics - check
    Känner mig jä***gt nöjd med mig själv - check

Frulle; häng i, stå emot röksuget! Jag håller på dig. Käka grapefrukt, efter det vill du INTE röka!

Kram på er alla andra!

• Sonja68
    Frulle skrev 2009-09-03 21:13:29 följande:
    FYYYY vilken jobbig eftermiddag/kväll jag haft!! Otroligt jobbigt med rökningen!! Men jag har ändå tagit mig igenom hela dagen utan ett enda bloss!!!Och så fick jag ett mms från vår passion!! Hennes son tog sitt första bad i deras NYA fina badkar!!!
    FRULLE, fan va du e bra, som inte rökt på hela dagen! BRA jobbat!!

Åh, vad mysigt de ska ha det i sitt sagohus... Undra om badkaret är ett sånt med lejontassar?
  • Sonja68
    Frulle skrev 2009-09-03 21:18:01 följande:
    Ja det var ett sånt där med väldigt mycker former!! Du vet, högre på hörnerna än i mitten?! Förstår du??
    Ja, jag fattar. Härligt! Hoppas de får en riktigt härlig helg.

Cantaton: Bra där, yoga! Vill också prova nångång. Va duktiga ni är. Solde är väl också och tränar just nu.
  • Sonja68
    TinkerBelle skrev 2009-09-03 21:22:02 följande:
    God kväll tanter,Nu har jag averkat terminens första föräldrarmöte.Har slängt lillan och pojke nummer två i säng.Ska nu börja städa plocka förbereda inför imorgon då min kära make kommer hem! Äldsta sonen har som sagt försökt att förhandla fram att vara ute längeeeeee.Gjorde klart att det var min version eller inget som gällde.Mutter mutter....Sen en halvtimme senare kröp det fram att hans kompis föäldrar är inne på samma spår efter att dem förståt att jag skulle hämta min son tidigare än 3 på natten. *asg*Så gissa vem som dissa vem här hemma ikväll!!!!Helt bakom är jag inte ännu ävenom jag ibland undrar varför jag alltid är den som är strängast.Alla ni som tränar och läger om kosthållning - HEJA!Det är faktiskt inte helt lätt, men värt det i långa loppet.Och Mulle - STANNA BORTA FRÅN CIGGEN...du kommer dofta så mycket bättre än när nikotin dimman är borta.
    Jag har en känsla av att jag också kommer vara en sån där strängis. Och jag som svor över mina stränga föräldrar när jag var i tonåren... har för mig att jag lovade mig själv att aldrig bli likadan... hmmmmm...
    Men dom var det in absurdum iofs.
    Faktum är dock att min väninna kallar mig för "kontrollmamman" redan, för jag är ett litet kontrollfreak, även om jag för länge sedan accepterat att full koll kommer jag aldrig kunna ha i mitt liv. Svår balansgång det där.
Svar på tråden Tantvarning 5