Tantvarning 5
Nix, jag är vaken
Nix, jag är vaken
Im yours, när jag såg tiden på senaste inlägget trodde jag att någon hade varit morgonpigg.. men det var alltså en nattuggla som var i farten!
Ja, lycka till
Haha, kanske man kan. Inte för att jag har några kosmetikaburkar, dock! Men det har löst sig. Sambon tog några tomma, små senapsburkar hos sina föräldrar. Gjorde gelé igår samt saft på efterkoket. Och så bakade jag en paj och lagade storkok. Hade över fyra vänner på middag! Och så tvättade vi också...! Så vi var rätt produktiva igår.
Idag känner jag mig lite sjuk. Men den känslan kanske går över. Sitter dock hemma och jobbar för stunden. Kontoret får bli senare.
I helgen har jag dessutom kommit till ytterligare insikt om vad i mitt liv jag vill stryka respektive satsa på. Känns bra. Men allt går ju inte att bryta tvärt, utan måste "ridas ut".
Tinker. Ja, det känns bra. Ska dessutom gå till en coach för första gången idag. Hon utbildar sig dock bara och jag är testobjekt - men nånting kanske det ger. Annars har jag fått massa hjälp av en toppenkompis. En timmas fika och jag hade massa idéer och massor klart för mig. Han har dessutom inte så mkt inplanerat i höst utan kommer börja jobba i januari, så han har massa tid att hjälpa mig Jag sa att jag gärna ville ha honom som coach och det ville han gärna.
Granit var mitt förstval av butik.. och det hjälpte dessvärre inte när det gällde geléburkar
Mm absolut. Idag fick jag veta att hon redan är utbildad livscoach, så hon lär ju inte vara så mkt nybörjare som man KAN vara. (Denna utbildning gäller företagscoaching typ.) Dessvärre mådde hon inte alls bra, så vi pratade lite kort och flyttade mötet till nästa vecka. Men det känns bra.
Oj vad ni skriver och skriver och skriver. Nu har jag inte läst på flera dagar! Själv har jag varit i Söderköping under helgen. Sjöng på bröllop i S:t Annas skärgård (o idag sjöng jag på dop i Hägersten). På eftermiddagen idag var jag på gymmet och dansade afrikansk dans! Ordentligt träningspass... Så skönt!
Stor kram till er alla!
Sonja, Tack
Im yours. Ja, det är faktiskt en stor lycka i livet att få göra just det
Fjällis, ja, den var arbetsam, men skön. Vi åkte ner till Söderköping i torsdags kväll och sov hos sambons mormor och morfar. På fredagen var vi helt lediga och gick runt på "stan", vilade lite, åt god mat, träffade sambons gudmor med man. Sov sedan på deras pensionat. Mysigt!
Efter vigseln på lördagen bjöd mormodern och morfadern på god middag innan vi skjutsade gitarristen till bussen så hon kunde ta sig tillbaka till Stockholm. Åkte tillbaka till dem, spelade kort, sov... upp tidigt nästa morgon och åkte till dopet
Idag inledde jag dagen med ett gympass. Jihuu!