Tantvarning 5
Ja han ja!
Robert kan man bli trött på bara av att titta på reklamen...
Ja han ja!
Robert kan man bli trött på bara av att titta på reklamen...
Klart du sätta igång nu!
Det viktiga är att du och Panzer känner att det är rätt för er.
Det där med jobb och karriär kommer aldrig att vara rätt -"trust me!
Nu har ärkeaset gett sig tillkänna efter månader av lugn och ro!
Önskar bara han ska försvinna från jordens yta.
Är så trött på allt dravel han och hans flickvän lyckas producera. Nu har dem dessutom dragit in en jurist.
Blir till å kavla upp ärmarna och ta fram handväska...
Jag vet att mina barn har rätt till umgänge med sin far, men det finns gränser. Dessutom så har dett här puckot begått fler misstag på listan än man tror är möjligt. Skulle bli ett bra filmmanus *spanar efter tant Liz*.
*Suck*
Tycker jag fått min beskärda del den här veckan...
Tack till er alla för kramar och all omtanke!
Ja visst är det konstigt att dem har såna känsel spröt!
Tack för erbjudandet, men med tanke på ärkeasets tidigare idrottsliga aktiviteter så tror jag vi ska hoppa över det. Han har tävlat i grekisk/romersk...
Jag hoppas att döttrarna är på sitt allra bästa humör imorgon så att du får komma iväg till din körövning.
Förnågra år sedan hade vi yoga för våra anställda på jobbet på fredagar.
Nästan hela mitt team brukade gå och fredags eftermiddagarna fick vi inget gjort då halva styrkan gick omkring nästan som i dvala - så jag håller med yoga kan vara avslappnade!
Ganska intressant samanträffande - sonen har under kvällen vid ett par gånger sagt att jag kanske ska ta till "Lisbets" metoder. Jag har inte läst bökerna och inte heller sett filmen så jag har ingen anning...
Får man läsa tants blogg????
Im yours skrev 2009-09-23 23:25:47 följande:
God eftermiddag tanter,
Jag har HUVUDVÄRK!
Konstigt att den inte kommit tidigare. Har dock dunder piller som jag köpt i England ? två såna och jag kan åtminstone fungera.
Har hunnit med att ta ur mina extensions idag. Bokat tid hos frissan på tisdag för slingor och klipp. Känns lite naket just nu, men jag antar att det ger sig.
Har också hunnit med att spring till MVC för nytt recept på piller. Det första låg i handväskan som blev stulen?
Den här gången så skickade barnmorskan över det elektroniskt till apoteket ? tack för kaffet! Va det jag ville förra gången men icke?
Sen till apoteket för att hämta piller så att jag kan börja ny karta på lördag. Maken kommer i morgon bitti och då måste man ju va förberedd.
Att ärkeaset har börjat härja har fört med sig en bra sak ? maken kommer hem!
Sen har jag pratat med jurist och bokat in en tid i nästa vecka också. Så himla fånigt alltihopa, men jag vägrar låta mig bli hunsad av exet bara för att han och hans flickvän har en massa fixa idéer.
Han måste fatta att barnen går före allt annat inklusive hans puckade behov av att leka allan ballan.
Sonja ? jag hoppas det reder ut sig. Såå tacksam att vi inte har dem problemen. Min dotter var ganska så envis och bångstyrig när hon var fyra? *kram*
Cantaton ? jag avundas dig inte. Har provat detox i tron det skulle göra mig piggare. Höll på döööö! Så all kredit till dig som kämpar på.
Blomman ? riktigt tant kaffe va vad jag behövde. Känns redan bättre.
Nu ska jag hämta lill-skrutt så ska vi åka till centrum och handla presenter inför helgens två kalas.
*kravlar mig upp från golvet*
Nu trilla jag av stolen!
Det var det fånigaste jag hört på länge.
Att alla inte tror på Gud och vill diskutera därom är väl en sak, men ett sånt på hopp är väl lite väl fräckt.
Undrar just vad våra biskopar tycker om ett sådant uttalande....
Kjell Präst skrev 2009-09-24 17:01:51 följande:
Sitter fortfarande och gapar som ett fån....
har varit inne i Prästtråden och är helt stum.
Nu har jag varit på ICA och utövat mina tant rättigheter. Vägrade gå innan jag fick ett kvitto på returen till H&M jag lämnade in. Flicksnärtan bakom disken hävdade att dem inte lämnade ut sånna... ehh jo tack jag ska ha en!!!