Tantvarning 5
Ja hur gick det med hon som grät krokodiltårar?
Ja hur gick det med hon som grät krokodiltårar?
Det blir bättre!
Skönt att du inte har ont eller mår fysisk illa.
Om jag vore du skulle jag ta en uppfriskande promenad. Låter förmodligen inte lockande. Själv älskar jag att gå och rensa tankarna.
*Kram*
Ärkeasets betende är mest sorgligt och smått patetiskt. Tyvärr blir det barnen som kommer i kläm. Han har inte fattat att dem har en egen vilja utan allt är mitt fel. Jag är kontrollerande och manipulativ och styr barnen med järn hand...
Ja du det finns båda sorterna.
Jag är ju övertygad att den i ett krossat förhållande som inte klarar av att gå vidare rent känslomässigt är den som blir bitter och inte ser saker för vad det verkligen är.
Ibland är det så för båda parter.
Jag tror att i mitt fall handlar det om att jag planerar mycket och långt i förväg. Det gillar han inte eftersom han aldrig planerar och därför hamnar på efterkälken. Har försökt få honom att följa en struktur och planera, men känner samtidigt att jag är inte hans mamma och lite ansvar måste han ta själv.
Hmm...
Precis samma här.
Va!?
Vad har jag missat när jag varit borta????
Har ni haft skoj för er...
Du har starka åsikter och du står för dem. Finns säkert människor som har svårt att acceptera som blir både skrämda och irriterade över det faktumet.
:-P
Hur mäter dem fettprocenten?
Har gjort det i samband med ett hölsoprgram på jobbet...
Fast jag är ju så spinkig att dem lyckades inte riktigt få någon korrekt avläsning. Var i och för sig ointressant efter som mitt mål var att gå upp. Apparaten dem använde var samma som för grisar!
Hmm har du pratat med maken?
Han är inne på samma linje....
Som fd kadett är det osannolikt att han missar.
Men du har det ju precis som jag har haft det!! *gapar stort*
Jag som trodde mitt ex. var ett måndags exemplar - finns det flera av samma sort?
Jag har haft samma soppa. Sen kan vi krydda den soppan med lite extra idiotiska påfund som han med jämna mellan rum lyckas svänga ihop.
Blir ju bara så dj*vla trött på han. Hoppas ändå någonstanns innerst inne att han bara ska ge upp och sluta terroisera. Det är ju barnen som mår dåligt. Jag blir mest irriterad och då brukar jag bita till baka...
Grattis till dotterns bedrifter!!!
Sitter och tittar på Superstar med dottern som tycker att det är roligare än idol...
Här är det ju tyvärr så att Famrätt inte gör så väldans mycket om man inte först har hamnat i rätten.
Så det hotet funkar inte längre...
Sen är det ju han som stämt mig!
Ni förstår att det kommer bli lite smått krystat när all dynga ska upp på bordet och han ska argumentera varför han har gjort på det ena eller andra sättet. *suck*
FK var guld första året när han krånglade om pengar. Handläggaren vi hade fick fullkomligen spatt på exet och kunde ringa mig och frusta av ilska i telefon.