• Frulle

Tantvarning 5

Joo man märkte att hon ville sälja huset! Men pappa sa: nääääääää!!!!

• Frulle

Jo då.. Hon vill flytta in!

Villemoa skrev 2009-08-18 18:05:51 följande:
    Panzer; såg en av hennes videoklipp på min kompis sida på Facebook igår! Blommis; säger du att hon hatar mammor med barnvagnar säger du?!? Henne skulle jag vilja prata med så får vi se sen vad hon säger....Välkommen hem lillabruden! Frulle; superduper värdering!! Förresten, har pappa frågat sin nya brutta om hon vill flytta in?
  • Frulle

Men fy så gott!!!!!!

Fjällbruttan skrev 2009-08-19 10:53:15 följande:
    Soonja, massor med kramar till dig!Min kompis mamma hade en liknande cancerfläck i ansiktet, just under ögat hon med, de tog bara bort den och så var det bra med det Tror att det kommer gå jättebra och vilken tur att d har en pappa som går till läkare!Mina svärisar vägrar i allmänhet, så nu är svärmor döeende i cancer... var därför vi gifte oss i sommar, annars skulle vi haft ett vinterbröllop!Ställer in lite brunch till er alla, äggröra, bacon och nybakt bröd, starka ostar och rabarbermarmelad Kramen
  • Frulle

Ohh Sonja.. En kram får du av mig med. Och en liten puss på kinden..

• Frulle

haha ja men det är den ju!!!

passionsblomman skrev 2009-08-20 08:15:49 följande:
    Min son trodde mormors bidé var en liten urinoar särskilt lagom hög för en liten kille som just lärt sig stå upp och kissa.
  • Frulle

haha

Bobou skrev 2009-08-20 10:18:44 följande:
    På V-dala nation här i Uppsala, alltså ett partyställe (bland annat) finns det en bidé i ett damrum! Inne i samma bås som toaletten!Tycker det är kul att de tänkt till där, klart man vill fräscha till sig lite om man känner att det nappar
  • Frulle

Åååå våra ligger här på köksbordet.. FAN jag är lat.. Måste få fram alla adresser bara..

Har ni haft det bra???

lillabruden skrev 2009-08-20 15:06:26 följande:
    *pustar o gäspar* har nu beställt tackkorten..... ska man signera dem sen, med våra namn?
  • Frulle

Tror ni kommer få en rejäl slant faktiskt! Känner det i knäna!

passionsblomman skrev 2009-08-22 10:44:35 följande:
    Jag HÅLLER på att städa ihjäl mig, det ingår i konceptet "röja ut tio års liv och börja om"Men jag måste sitta här och glo lite nu innna jag går ut och staplar om i bodarna så man kan gå in där imorgon.Imorgon är det visning på vårt lilla HUUUUS!! Helt sjukt är det.Det har varit förbi en hel del folk och flera har parkerat och travat ner till sjön, ett par har varit upp och hälsat och fått se tomten(inne är förbjuden mark). En familj kom sjövägen häromdagen! En värstingbåt låg vid vår båtbrygga igår med dundrande motorer och kikare och de åkte fram och tillbaka och spanade....Det är bara så spännande att jag smäller av.
  • Frulle

Gud va spännande!! Ja i morron borde budgivningen komma igång då!?

• Frulle

Äsch.. Det blir det inte..

passionsblomman skrev 2009-08-23 18:44:45 följande:
    OOOOOOO!!!! Ja det är så HIMLA spännande!Tänk om det bara blir skambud!
Svar på tråden Tantvarning 5