• Frulle

Tantvarning 5

Vad hade ni satt ut det för?
    passionsblomman skrev 2009-08-23 18:47:49 följande:
    Javisstja-jag glömde räkna med dina knn där...
  • Frulle

ni kommer få 1,8.

The knees are telling me..

• Frulle

Hur går det passion?? Hänt nåt??

Själv är jag dödsförkyld/sjuk. Kanske är svinet som kommit och tagit mgi?!?!

• Frulle

Men då?!?!
    Jag förstår att du är KNÄCKT!!! Kram!!!

passionsblomman skrev 2009-08-24 17:27:01 följande:
    Något har hänt med kopplingen på min bil så jag fick lämna den på infartsparkeringen i förmiddags. Nu ska den bärgas av hundkojedoktorn, men jag skulle få skjuts till den parkeringen av min sambo-som är i Västerås och äter middag i godan ro med sina föräldrar och inte har åkt hem så han kan hjälpa mig.Utöver det: Jag har stopp i min högra äggledare.Jag bara gråter och gråter och gråter.Vet inte vad jag hade fått för mig, men någonstans hade jag kopplat ihop det här med att spola äggledarna med att liksom GÖRA bättre passage och rrensa eller vad man ska säga.Jag har inte alls gått och väntat mig att få höra attdet bara är passage i en av två.Vad det gör med mina chanser fattar ni ju själva.Det finns ingen gubbe som har tårar bland smileysarna. Varför finns det inte det?
  • Frulle

Micke ligger på sjukhus han så jag har barnen här.. Men det är nog en vanlig influensa jag åkt på...

TinkerBelle skrev 2009-08-24 17:18:38 följande:
    Antar att Micke har låst in dig på ditt rum ? satt dig i karantän ? så att resten av familjen får vara friska?!
  • Frulle

Det är lite privat..

passionsblomman skrev 2009-08-24 17:40:09 följande:
    Va? Är Micke på sjukhus? vad har hänt???
  • Frulle

Nej det är ingen fara och helt självförvållat..
    Jag ska hämta honom i morgon.. Då ska han vila i några dagar. Sen är allt som vanligt igen!

passionsblomman skrev 2009-08-24 17:56:09 följande:
    Okej. Jag hoppas det är ofarligt och övergående iallafall, så det inte hänt något tragiskt!!!När kommer han hem?
  • Frulle

hehe nej Passion. ingen PTE-flaska..

Och va JOBBIGT med en massa lurkande människor på tomten!

• Frulle

Jag har en sån där sjukhus-story. Min faster är sjuksköterska på SÖS och en kväll kom det in en man som var lite efterbliven. Han var STOR som ett hus och hade blåställ på sig. Så han ställde sig vid "receptionen" och gormade HÖGT och tydligt: JAG HAR ETT STEARINLJUS I STJÄRTEN!!! KAN NI VARA SNÄLLA ATT TA UT DET?!

Ja men visst.. Mäklare kostar inte gratis...
    Vi har satt ut vår lgh på annons själva för att se om det finns nåt intresse. Just för att slippa mäklare. Och vi får MYCKET svar.

passionsblomman skrev 2009-08-24 20:57:35 följande:
    Nä, det var en dum lek...Lurkande är iallafall jobbigt när man sitter inne och gråter.Det är inte precis så att man är van härute att det kommer folk hur som helst. Det är mest älgar och rådjur här till vardags och dem får man gråta ifred för.Sedan känner man ju lite att vi har ju en dyr mäklare av en orsak och det äratt SLIPPA visa stället själva. Samtidigt är det ju spännande och kul att folk tycker det är intressant nog att spana in.-Kan de nu bara ta och bjuda lite också...
Svar på tråden Tantvarning 5