• Frulle

Tantvarning 5

Ja va fin du var i håret? Hur känns det??

lillabruden skrev 2009-08-31 08:53:51 följande:
    nu finns det bilder i galleriet!! ena hamna på sneddan men det gör väl inget`? lite för o efter bilder har inte friserat det nåt ännu och eftersom det inte blev min ordinarie frisör så lät jag klippa det helt vanligt :-SMen är nöjd!!Frullemulle, ingen zumba än nä men den är ju på väg! skulle ta upp till 2veckor o få den (!!) tror det är därför mitt inlägg försvunnit....jag skrev nog om den och då lät den kanske som reklam el nåt? aja...Sonja, fy va jobbigt med väderhuvudvärk!! tvi! jag ger dig dessutom extra med varm choklad dryck för att du är en sådan bra mor till en dansvillig liten tjej!!! Jag fick nämligen inte gå på sånt med svaret att jag bara skulle tröttna och bara slösa pengar....men i slutändan när jag tjatat mig till det blev jag så rädd för hela grejen att jag inte ens vågade byta om jag var nog 8år eller nåt...o pappa tog mig dit, inget bra.....*suckar* nä, extra choklad till mammor som låter sina barn prova på och dessutom följer med dem!!!!jag vill oxå veta hur Lasse mår!! och kanske rekomendera att du hittar en ny terapeut....blev nyss antastad av en GIGANTISK spindel....*storbölar*
  • Frulle

Jaa den funkar ju på fett! Kroppsfett iaf!

Fjällbruttan skrev 2009-08-31 10:43:01 följande:
    Cantaton, lät som en mysig helg!Härligt att bo på pensionat och bara få vara I´m yours, vad vackert!!!Tinker, är helt övertygad om att våra män behöver sig en släng då och då, min är just nu på väg med svärmor till sjukhuset 25 mil bort...Efter mitt gormande igår så var han dit på morgonen och kollade hur det var, ringer till mig och ber mig fixa transport.. jag for dit, och sen bråkade jag med vården via 8 telfonsamtal.. men nu är de på väg i alla fall..... Phu!Hoppas din älskling kommer hem så han får landa lite!Lilla bruden, så snyggt!! Kanonläckert, du är så vacker!För övrigt, kan nån berätta för mig vad zumba är?? Låter som en konstig frukt, eller nytt skurmedel... ZUMBA och smutsen är väck! Funkar den på fett
  • Frulle

Hon kanske vill berätta själv! Men det ser ljust ut!

• Frulle

Men vad blir det då?? 1,450.000??

passionsblomman skrev 2009-08-31 17:05:43 följande:
    Hahaha! vad gulliga ni är som engagerar er! Du FÅR berätta Mulle.Fast jag har nyare nyheter än de du har, för när du sms:ade hade vi 25 000 upp. Nu är det sammanlagt 100 och en helt ny budgivare med i leken som INTE är en av de två vi väntar på bud från. En tjej har lagt sig, men som sagt tre snabba 25:or kom nu här på em.Den galna kvinnan visade sig vara känd hos mäklarfirman. Hon är helsjuk och har hållit på så här i tio år.dfk: jo, vitsen med mäklre är ju att man inte ska behöva visa ALLS själv egentligen och att visningarna ska ara förbokade och organiserade. Inget jäkla öppet hus i alla veckor huset ligger ute. Man måste ju kunna leva sitt vanliga liv också och ha husfrid så att säga.
  • Frulle

Jaa men såg att du hade skrivit det ju!!

Faan nu gillar du mina knän va???

• Frulle

Just nu vill jag ta zack och KASTA honom ut åt ................

• Frulle

Alltså det är helt SJUKT vad ungar kan gå en på nerverna ibland..

• Frulle

Ja han blir 5 i januari.

Ja fy fan. Men nu sover dom båda.. Bella var också på väg ut åt fanders där ett tag..

Svar på tråden Tantvarning 5