Tantvarning 5
Ja va fin du var i håret? Hur känns det??
lillabruden skrev 2009-08-31 08:53:51 följande:
nu finns det bilder i galleriet!! ena hamna på sneddan men det gör väl inget`? lite för o efter bilder har inte friserat det nåt ännu och eftersom det inte blev min ordinarie frisör så lät jag klippa det helt vanligt :-SMen är nöjd!!Frullemulle, ingen zumba än nä men den är ju på väg! skulle ta upp till 2veckor o få den (!!) tror det är därför mitt inlägg försvunnit....jag skrev nog om den och då lät den kanske som reklam el nåt? aja...Sonja, fy va jobbigt med väderhuvudvärk!! tvi! jag ger dig dessutom extra med varm choklad dryck för att du är en sådan bra mor till en dansvillig liten tjej!!! Jag fick nämligen inte gå på sånt med svaret att jag bara skulle tröttna och bara slösa pengar....men i slutändan när jag tjatat mig till det blev jag så rädd för hela grejen att jag inte ens vågade byta om jag var nog 8år eller nåt...o pappa tog mig dit, inget bra.....*suckar* nä, extra choklad till mammor som låter sina barn prova på och dessutom följer med dem!!!!jag vill oxå veta hur Lasse mår!! och kanske rekomendera att du hittar en ny terapeut....blev nyss antastad av en GIGANTISK spindel....*storbölar*