If mama aint happy, nobody´s happy!! Så rätt, så rätt!!!
Blomman; Nej, inget tornrum what so ever på det huset. Blir plutmunnad, o ser olycklig ut. Men jag tänkte om, vi nångång skaffar ett till hus, på Gotland. Eller så, kanske att ..... ett tornrum liksom blir till Huxflux.
Heloise; Ser väl varenda människa att du gör reklam för LOKA- vatten.
Thinkerbelle; Kan inte låta bli att tänka; Välansade häckar. Ja, inte rumpor. Iaf så där engelsk korrekt, o linjalrakt. Men jag hade gärna haft ett sovrum utanför London Piccadilly Cirkus, mmmm inte alls fel.
Min fot värker så in i h-e, ursäkter för språket. Men det gör såååååååååå ont. Har gått för många steg, glömde bandagera, o så dessa infernaliska gatstenar som dräller omkring. Både högt och lågt Har lust att lägga in vissa gator som min arbetsmiljö, då kunde jag kalla in nån sorts fotkonsult med juridikkompetens ......... resten kan ni tänka er ...... Handväska, tegelsten, drypande ondsinta repliker - direktriktat mot gatudesigners.
Vet ni jag ska få hjälp m mitt filmmanus redan till hösten. Men inte nog m det, får träffa någon från traumaenheten nu i augusti. Bubbel i alla former dukas fram. Skål, ta mig xxx
Nattelinatt.