Tantvarning 5
Bra iaf... även om det är jobbigt att man ska behöva krångla sig fram..
Bra iaf... även om det är jobbigt att man ska behöva krångla sig fram..
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Ljuvligt med massörgranne!
Åååh vilka småttingar. Läskigt just med andning. Hoppas din syster bättrar på sig. Klart att det måste vara dubbelt jobbigt för henne.. Både fysiskt och psykiskt liksom.
Skönt med friheten sonen kan ha där
Nu har jag fått i mig första shaken och tagit lite mått. Invägning igår.
Tinker, ja, träning är toppen. Senaste 3-4 veckorna har jag ju gått tre gånger i veckan (spinning, flow och afrikansk dans). Den här veckan hade jag emellertid inte tid att gå på något av de passen, då de krockar med annat, men jag ska gå på ett annat spinningpass, ta en ordentlig promenad och ett gympass (kondition) istället.
Ja, vardagsmotionen är ju jätteviktig. De där små grejerna som att just ta trappen istället för rulltrappan/hissen.
Jag har faktiskt skrivit in träningspassen i almanackan och sedan sagt nej till att göra saker med folk de tiderna - för att verkligen få in vanan. Den här veckan hade jag redan de flesta kvällarna och dagarna uppbokade, men har lyckats planera in lite alternativa pass som sagt.
Just nu är jag emellertid hungrig och känner att det vore jättegott med en morot eller lite nötter, men se, det ingår inte i denna diet. Om nån halvtimma kan jag äta min sopplunch istället.
Jag måste dricka massa vatten. Minst 3-5 liter. Te får jag dricka i den mängd jag brukar (men utan mjölken). Vinäger får jag nog dock inte tillsätta. Men ja, klart jag ska dricka vatten! klockan är halv tolv o jag har nog bara fått i mig en halvliter hittills... Lika bra att sätta fart. Tack för den lilla påminnelsen