Tantvarning 5
Utan tanterna vore man alltför allena...
Allra bäst nu vore att en tredje la sig i det hela så de blir någras om måste splitta sig och skaka av en. Det gör ju intget om båda de vi väntar på inför morgondagen höjer lite och alla 4 hänger på ett tag heller...
Herregud jag måste sysselsätta mig med något!
*går ut och dammsuger villavagnen*
Två bud till, 25 vardera så nu är det ökat 150 000 från utgångsbudet! *blundar och håller alla tummar och tår*
Och det är jag djupt tacksam över!Min sambo är jätteupptagen på jobbet idag så jag får nästan spader härhemma alldles för mig själv. Det är tur ni finns så jag inte går upp i limningen.
*kutar ut och skurar lite i villavagenen*
Mäh! Tänk om jag gjort sådär på pojken som sparkade min son mellan benen...
"Passionerad tant fängslad på obestämd framtid"
NÅGON självkontroll får man väl ändå ha!
Du vet allt jag vet darling! 1 250 000 är senaste budet och så ska visst två andra intressenter ge sina bud imorgon.
Mulle, du får ju inte ÄNDRA nERÅT fattar du väl nu!!!
Fast dina 1,8 var ju något sanslösa, så dagens känsla är nog mer verklighetsförankrad...
Hejom fejom!
PRECIS när sambon blev ivägskickad till wc med "skämsburken"
så plingade mobilen till imorse!
Så då höjdes buden med vardera 25 igen och vi vet nu att vi har exakt det vi hade bestämt att vi MÅSTE ha för att kunna stoppa in något i det nya lånet.
MEN nu alldeles exakt nu ringde mäklaren och sa att ett par till är med på tåget, men de har inte fått svar på sitt lånelöfte av banken. Bud från dem kommer på måndag. Både paret och den andra tjejen kollar och diskuterar också nu. Saken är ju den att detta är inte något mångmiljonställe, så nu är det helt normalt att det börjar plana ut. Samtidigt som det kan gå iväg en bra bit till bara det är fler än en som vill ha det...
Så, gärna NÅGON fler kunde ju få komma på att de tycker den här sjöutsikten är värd att slanta upp lite fler tusenlappar för.
Fattar ni att det här är helt fruktansvärt! Det är inte bra för hälsan att bli så här nervös...
Jag har hittat en soffa som jag VILL ha i vårt nya hus. Får vi tillräckligt för huset så hade det ju varit underbart att kunna fira alltihop med att skaffa en ny soffa som grädde på moset.
Allt är helt uppochner och jag har inte ens hunnit läsa ikapp. Hoppas ni mår bra allihop!!!
Nä det gör ni inte ser jag nu! GUUU vad mycket förkylda tanter!