• Svar på tråden Tantvarning 5
  • TinkerBelle

Hej tanter,

Låter som det vart en bedrövlig tatn helg den här helgen. jag hade oxå huvudvärk i gränslandet till migrän i går. Jag har tabletter som hälper om jag bara tar dem i tid. Svårt att göra när man vaknar med huvudvärken...
    Och inte drack jag något vin så f**n vad orättvisst att bli straffade så där utan anledning!

• Cantaton

Jag hade tack och lov ingen huvudvärk i helgen, och migrän var det faktiskt längesen jag hade, nu när jag tänker efter... Men idag har jag ont i huvudet. Och jag dricker vatten o dricker vatten o dricker vatten... Har hjälpt alla andra dagar, men inte idag.

• TinkerBelle

Är du kanske spänd i nacken?
    Pröva att göra uppmjukande rörelser för nacke och axlar.
    Hjälper ibland men tyvärr inte alltid...

Cantaton skrev 2009-10-05 13:12:55 följande:
    Jag hade tack och lov ingen huvudvärk i helgen, och migrän var det faktiskt längesen jag hade, nu när jag tänker efter... Men idag har jag ont i huvudet. Och jag dricker vatten o dricker vatten o dricker vatten... Har hjälpt alla andra dagar, men inte idag.
  • Cantaton

Nix, det tror jag inte. Jag har gjort muskulär avslappning varje dag i en veckas tid - även idag. Axlar och nacke/hals är med i det programmet...

TinkerBelle skrev 2009-10-05 13:52:14 följande:
    Är du kanske spänd i nacken?Pröva att göra uppmjukande rörelser för nacke och axlar.Hjälper ibland men tyvärr inte alltid...
  • TinkerBelle

Extra viktigt när man gör förändringar i sitt liv.
    Och för oss som sitter framför datorn när vi jobbar...
    Hmmm - kankse lite stress huvudvärk efter helgen. Kan ju va så när man börjar slappna av.

Hoppas det går över för dig.
    Cantaton skrev 2009-10-05 15:20:16 följande:
    Nix, det tror jag inte. Jag har gjort muskulär avslappning varje dag i en veckas tid - även idag. Axlar och nacke/hals är med i det programmet...
  • Frulle

Åååååå jag har blivit SÅÅ lurad!!

Berättar sen..

• TinkerBelle

Va har hänt?

Frulle skrev 2009-10-05 18:27:45 följande:
    Åååååå jag har blivit SÅÅ lurad!!Berättar sen..
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2009-10-05 00:02:49 följande:
    Det är sant att jag äter 500 samt tränar MEN jag har fått dra ner på tempo och motstånd i min träning då jag blev svimfärdig och illamående. Jag rekommenderar det INTE.
    Nej, det kan jag förstå!
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2009-10-05 10:45:37 följande:
    Jag har nog feber "Tack o lov" min praktikant också, så jag behövde inte åka till jobbet för hennes skull... men jag måste verkligen jobba. En föreställning spelas på fredag, en annan ska vara klar nästa vecka på onsdagen o barnoperan som jag själv ska sjunga i sätts upp nästa lördag.Jag hinner inte vara sjuk nu
    Echinagard! Så fort som möjligt!
Svar på tråden Tantvarning 5