Hej svejs!
Sitter, o morrar ang telefonlureriet. Har som tur är inte blivit drabbad. Till mig ringer det en del jobbiga telefonförsäljare, har lärt mig nummren, och svarar inte. Mmmmm jag borde oxå nixa mitt nummer ........ omedelbart.
Jag behöver verkligen en ny mobil, o sällar mig till lyckligt ovetande teknik- anhängare. Jag blir galen då jag får värsta instruktionsboken i min hand. Till slut brukar jag sitta o sura, medan det fortf ryker ur öronen
Grattis Solde, vad kul!! Vill oxå veta när, o hejja på. Jag gillar frågesporter, o har drillat mina barn att läsa frågor ur tidningar för mig För att inte tala om alla familjaspel med det temat vi köpt, och spelat. Så hejja Solde!!
Sonja, o Fjällbruttan; Vinter redan? ........ Inser att jag bott här nere väldigt länge.
Igår presenterade jag mitt 1.a treatment på seminarium, det gick super. Nu är det bara att vässa till vändpunkter m.m. Och nu har det verkligen klickat för mig; Jag ska göra film! Jag ska göra film! Det är konstigt egentligen; Men tills nu har allt kännts lite overkligt, lite för bra. Nu nu laddar jag om.
Ha en bra dag!