• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Frulle

ja precis... Hua..

Sonja68 skrev 2009-10-06 08:47:21 följande:
    Jag hade också det, båda gångerna! Det var så jag "kände" att jag var gravid. Det nästan brände i dem!
  • Frulle

Åååååå jag är avstängd från familjeliv!!!

• Sonja68
    Fjosok skrev 2009-10-06 08:48:44 följande:
    migrän och skit, och jag kan inte sova ..skallen känns som den ska explodera
    Usch! Jag vet hur det är, har också migrän.
    Har du nå'n medicin att ta eller hjälper ingenting för dig heller?
  • Sonja68
    Frulle skrev 2009-10-06 08:49:38 följande:
    Åååååå jag är avstängd från familjeliv!!!
    Varför?
    Verkar vara ett gormigt ställe det där Familjeliv, jag har aldrig vågat mig dit!
  • Fjosok

Frulle: Inget ont om FL men jag var med där då jag hade familj en gång i tiden (jo, jag har haft det jag med).

Trivdes inte ett smack, mest kacekel i munnen på varandra och personangrepp ...

Trist med avstängningen iaf

• Frulle

Mmm.. Allt jag gjorde var bara att kalla en tjej för idiot!!

Hon VAR ju en idiot ju!! Iaf i mitt tycke!!

• Fjosok

Frulle: Glömmer aldrig din utskällning av mig när jag förklarade att jag inte var giftbar. Har kvar den på ett worddokument

Vill du se?

• Frulle

jaa visa!

Fjosok skrev 2009-10-06 09:39:45 följande:
    Frulle: Glömmer aldrig din utskällning av mig när jag förklarade att jag inte var giftbar. Har kvar den på ett worddokument Vill du se?
  • Fjosok

2008-11-17 22:08:55 Från: MulleNuh
    Men FÖR I HELVETET!!!!!! VAD är så fult med dig?!? Jag trodde du skulle skicka en bild på ringaren i notredame!! Absolut inte! Du ser ju ut som en helt vanlig kille! Du ser ju bra ut tom!! Absolut inget fel på dig!
    Du måste prata med någon om ditt kassa självförtroende!!!! NU!
    Annars kommer jag personligen och bankar på dig!!

Avslutningen med "bankar på mig" är helt underbar

kan dock säga att jag kommenterar aldrig mitt utseende idag

• Frulle

haha ja jag blev ju sur.
    Fjosok skrev 2009-10-06 09:59:01 följande:
    2008-11-17 22:08:55 Från: MulleNuhMen FÖR I HELVETET!!!!!! VAD är så fult med dig?!? Jag trodde du skulle skicka en bild på ringaren i notredame!! Absolut inte! Du ser ju ut som en helt vanlig kille! Du ser ju bra ut tom!! Absolut inget fel på dig!Du måste prata med någon om ditt kassa självförtroende!!!! NU!Annars kommer jag personligen och bankar på dig!!Avslutningen med "bankar på mig" är helt underbar kan dock säga att jag kommenterar aldrig mitt utseende idag
Svar på tråden Tantvarning 5