Tantvarning 5
*blir nostalgisk* Minns hur vi byggde stora fort och borgar i snödrivorna som barn, gjorde ljuslyktor av snöbollar osv.
Mörkret är dock jobbigt här uppe på vintern.
Ja, tur att vi är olika, annars skulle Norrbotten överbefolkas och huspriserna skjuta i höjden här uppe
Välkommen tillbaka Lillabruden!!!
Madeira låter hääääärligt. Visst är det blommornas ö?
Mmmm... Lax. Det åt vi igår. Varmrökt lax och varmrökt laxöring.
Idag blev det Renköttsoppa, en liten favorit som lagas titt som tätt hos Ryssarna i Vita huset
Den där lilla blonda slampan med bloggen verkar ha blivit klumpigt vaggad minsann Vilken ärthjärna!
Känner mig lite nere idag. Det började igår... Satt och lyssnade på denna gråtsång igår
precis som att jag förberedde mig för ett bakslag.
Minns ni att min mor hittat knölar i bröstet. De visade sig vara ofarliga, så jag hade precis andats ut.
Igår kväll berättar min far att han varit hos läkaren för nån prick som växer i ansiktet, mellan ögat och kindbenet ungefär, och att läkarna säger att det är någon form av cancer. Dom har tagit prover igår och skickat för analys. Det är mest troligt en långsamväxande cancer sa dom, men ändå...
Så då började tankarna virvla i huvet igen. Både mor o far har drabbats av cancer (min mor hade ju bröstcancer förut), ska jag också få det, eller mina barn...?
Usch, ursäkta mina neggotankar.