Tantvarning 5
Här var det lugnt o stilla...
Vad har tanterna tänkt göra ikväll då?
Här var det lugnt o stilla...
Vad har tanterna tänkt göra ikväll då?
Cantaton; krya på dig! Låter bra att ligga i soffan och kolla TV. Själv skulle jag så gärna vilja gå och sjunga med kören ikväll. Men min man har träning, så jag hoppas mina töser vill hänga med mig på kören och leka i lekrummet bredvid.
Didis: moffa på du Så bra att sonen inte var vid gott mod
Själv har jag varit på kören. Maken är på träning och jag har slängt barnen i säng.
Tjuväter av deras lördagsgodis som de ville spara till denna lördag Pinsamt... Jag har såååå dålig karaktär.
Ska gå och kolla lite på TV jag också.
God afton ladies!
Nämen GUD vAD skrev jag!!! Jag började skriva så bra att sonen inte... var svårt skadad... men ändrade var vid gott mod!! S¨å galet det blev. Men jag gör ett nytt försök:
SÅ BRA ATT SONEN VAR VID GOTT MOD!
Härdsmälta :-P
Tar en kopp kaffe till och lite mer godis...
Nån som vill ha såna där choklad med vita knortar på?
Ja, visst blir man lycklig av att sjunga Frågan är om min omgivning blir lika lycklig av att HÖRA mig sjunga
Vi ska sjunga gospel nästa lördag. De andra tjejerna kan redan alla texter och musiken utantill, så jag måste fasiken plugga in det! Hur ska det gå till?! Jag är ju faktiskt typ 20-25 år äldre än dem Och alla texter är så finstilta så jag måste ha förstoringsglas tror jag. Gulp!
Här Didis: Jag bjuder generöst av Katjas (4 år) choklad. Ät du med gott samvete hehehe!
Cantaton; låter ju hur bra som helst. Men på ett kaffefat?! Det låter lite...
Bobou: *sjunger* "I am here... I am here for you... I am... I am right here... I am right here for yoooooou"
Canttant
Men nu drar jag för i kväll. Så godnatt på er!!