Tantvarning 5
Hallå Härliga Tanter!
ALETA: GRATTIS, hipp hipp HURRA!!!
Du är alltså också våg, som jag Jag fyller på söndag!
Dfk: Håller med Soldemor. Lyssna på ditt inre och var rädd om dig själv. Och TACK för dina kloka ord ang mitt utbrott och trilskande barn. Jag tror också på att visa vad man känner och att man är människa med gränser för hur mycket tjafs man orkar med. Som du skriver så HAR de faktiskt alla sina grundläggande behov tillfredsställda och de ÄR fulltankade med kärlek. Verkligen. Och de tvivlar aldrig på att mamma och pappa älskar dem. I vått och torrt. TAck för dina ord ♥
Mulle: Du är lite för snäll. Och ni har ju kontrakt och du har förvarnat. Du har dessutom hjälpt mer än du egentligen behöver så du borde ha rent samvete. Hon tar bara ut sin frustration på dig. Kram!
Lilla bruden: Mens är absolut en orsakt till frosseri och tröst av olika slag. Allt är tillåtet!
*vinkar och skickar slängpussar till alla andra*
Igår skippade jag kören. Hade två supertrötta barn som var mammiga, en man på träning, så jag var hemma och packade flickornas väskor inför helgen.
Min man har gett mig en kryssning med M/S Romantika (bara namnet på färjan låter ju lovande) till Riga i helgen, som födelsedagspresent!
Vi flyger ner till SThlm i kväll och ska vara hos min faster och äta middag och umgås med några av mina kusiner ikväll.
Imorgon blir det några timmar i Sthlm city innan vi kliver på färjan. Där är vinprovning inbokad, middag och annat trevligt. På lördag anländer vi till Riga där vi ska på sight seeing och så äter vi väl lunch där. Sedan blir det Gourmetmiddag på färjan tillbaka och show (med musikaltema) på båten. Måndag morgon åter till Sthlm och då ska vi slå ihjäl några timmar där innan vi flyger hem på e.m till norr.
Låter som ett födelsedagsfirande värdigt en... hrm *harklar mig* 41-åring, eller vad tycker ni ?!