• Frulle

Tantvarning 5

Ja du ser ju jätteung ut ju!
    Du ser yngre ut än vad jag gör iaf!

TinkerBelle skrev 2009-09-30 13:40:22 följande:
    Men visst är det härligt ändå när man får lite uppmärkasamhet och får bekräftelse på att än har inte sista tåget gått.
  • Frulle

Ja fy.. Känns som vi har 8 ställen nu!!

Vil att det ska ta slut nån jävla gång.
    På fredag blir solnalägenheten iaf VÅR bostadsrätt. Vi ska då på en gång ta dit en mäklare...

• Frulle

Jag vill ha jul nu!!!!

Vet ni vad vi ska göra???
    Nåt HELT nytt för mig.

Vi har faktiskt bokat julbord på julafton. På Hasselbacken. Så vi åker dit och äter kl 12 och sen efter så åker vi hem till oss och har julklappar och glögg och Kalle om vi hinner.

Ska faktiskt bli jävligt skönt att slippa all stress med matlagning osv.

• Frulle

Glad nyhet. Jag KAN ha hittat den här under min soffa när jag dammsög.

Heloise skrev 2009-10-01 16:36:24 följande:
    Efterlysning!Jag har tappat bort min hjärna, den är gråsnuskig med små lila blommor på och pulserar av glädje om den ser en chokladkaka, eller ett glas vin, och det är stor som en valnöt. Sågs sist någon gång runt studenten -98.Hittelön finnes!
  • Frulle

Ja jag dammsuger några månader innan jul.
    Japp jag skickar den som flaskpost. Tyckte den såg så liten ut så den går säkert ner i flaskhalsen..

Heloise skrev 2009-10-01 22:24:22 följande:
    Dammsuger du Mulle? Det har jag slutat med, det är bara tidsödande Skickar över den bums hjärtat!2 av 3 frågor klara, fast det sa jag nog förra gången vilket betyder att jag inte kommit ett dugg närmare fråga 3.Men jag har fått ett kul samtal ifrån en skönhetssalong som ska öppna i stan och min gulliga frissa hade gett dem mitt nummer så nu ska jag få gratis hudkonsultation, parafinbehandling för händerna och bli sminkad, alldeles gratis. Sen fick jag ta med mig några tjejer om jag vill så jag ska ha med mig härliga L och förhoppningsvis underbara H.De har precis öppnat i stan och väljer att göra de här istf att annonsera i tidningar, tv och radio. Smart tycker jag som börjar bli gammal och måste börja köpa skrunkelkrämer och grejjer.
  • Frulle

Jag vill också veta vem du ska sjunga med!!

• Frulle

Ooo vilken fullspäckad helg jag har framför mig!!!

Idag går köpet igenom för vår hyresrätt. Spännande! Micke ska vara borta hela kvällen och jag ska ha syrran och hennes familj hem på middag. I morgon är det lite party kanske.
    På söndag har vi visning på vår solna-lägenhet och sen ska vi åka och köpa en garderob.

• Frulle

...nu är det fredagsmyyyyy. Hoppas inte föräldrarna stööör..

Sonja68 skrev 2009-10-02 13:40:40 följande:
    Lördag morgon: Ryska för barnen 10-11:30Söndag: Familjegudstjänst i "storkyrkan" där barnen ska sjunga med barnkören. Övning kl. 10, gudstjänst kl 11 och efter det varmkorv och fika i Församlingsgården.Hemma hade jag tänkt hinna (förutom laga frukost, lunch o middag) städa lite. Åtminstone dammsuga och röja bland kläderna. Här är kallt om morgnarna så nu måste mössor, vantar och varmare kläder fram. Shorts och sommarjackor o sommarskor kan man städa undan nu. Blir galen på alla grejor som dräller överallt. NÄr man öppnar en garderob anfaller en massa kläder, skor och annat...Men först: Fredagmys ikväll med Popcorn och Idol och kanske lite mörk choklad till mamma.Eller just det; vi kanske ska till våra bekanta och dricka kaffe och umgås också.
  • Frulle

Blomman!! Behöver blomhjälp!!

Kan man få liv i en orkidée som börjat "dö"??
    Den har tappat blombladen och så. Ska jag kasta den bara eller?

• Frulle

Jasså har vi TVÅ blommisar här??

Men hur mycket ska jag klippa då? Och vart?

Cantaton skrev 2009-10-03 20:13:26 följande:
    Klipp ner den en aning Den har bara blommat över för stunden, och är inte på väg att dö
Svar på tråden Tantvarning 5