Tantvarning 5
Ja jag har död på kaktusar!!
Men denna fick jag när jag fyllde 30 och det är snart 4 månader sen. Har vattnat den 2 ggr och den har levt tills nu!! *stolt*
Ja jag har död på kaktusar!!
Men denna fick jag när jag fyllde 30 och det är snart 4 månader sen. Har vattnat den 2 ggr och den har levt tills nu!! *stolt*
Men är det inte bara att gå på apoteket och köpa ett test?
Åååååå jag har blivit SÅÅ lurad!!
Berättar sen..
Nej jag fick idag ett KONSTIGT sms till min mobil. Det stod: Du har en pågående prenumation hos Isabelle Arcade. Skriv stopp och skicka till nummer ...(nåt nummer)..
Jag kände igen detta så jag skrev stopp och sen ringde jag min mobiloperatör. Då visar det sig att jag under ca 1 år fått sms skickade till min mobil (reklamsms) och när man läser det smset så dras dom 30:-/sms.
Jag har ju int brytt mig eftersom det bara var reklam (so jag trodde) men det visade sig vara ett lurendrejeriföretag som nu har snott ca 1500:- från mitt abbonemang. Det har dragits ca 100-150:-/månad!!
Ja man får vanliga reklam-sms som tex: köp 5 nya ringsignaler för bara 30:-/mån. Så fort man öppnar dom sms så dras pengarna..
Ja!
Du, blomman! Idag hittade jag din vas och din vattenspruta jag fick låna till bröllopet!
Jaa jag vette sjutton..
jag har mailat ett ställe som heter etiska rådet. www.etiskaradet.se
dom sysslar med sånt här.
Åååå va roligt!!!
Tänk om jag bodde med er. Då hade jag kunnat vara tränare!
haha ja jag kommer.. KANSKE att jag tar med familjen då. Men vi får väl plats i erat slott!! Tom pappa kan få hänga med!!
Nä nu ska jag hoppa i säng. Har varit en duktig fru och låtit mannen få...... ja....
Go natt alla söta..