-
-
Nä, jag märker det...det var annars nog det mer livliga sedan de där andra galningen kallde mig ond.
Fjosok skrev 2009-09-06 17:44:35 följande:Tyckte mest bara att ämnet var såpass snällt så jag läste i ärlighetens namn inte genom allt -
Varför blev det sådär?
passionsblomman skrev 2009-09-06 17:42:36 följande: -
Jooo, ond. Och den tjejen bombade min gb och skulle veta var jag bor och hade ALDRIG blivit så kränkt någonsin och skulle SLUTA på bt bara för mig...
Fjosok skrev 2009-09-06 17:48:54 följande:Ond? Du? Och jag är Hin Håle själv -
Nu finns visst en moderator online, så det är nu vi får se hur det blir framöver. Imorgon kunde annars vara en bra dag att vara borta på då bt ändå ligger nere.
-
Fjällbruttan skrev 2009-09-06 19:20:03 följande:
Men Blomman, GB-bombade hon dig??Det missade jag Kul att hon backade tillslut*fnissar*
Bäst förövrigt att knipa om olika puckon annat än i största allmänhet då, för ett inlägg i min andra favvotråd blev just borttaget som olämpligt å man inte får diskutera andra edlemmar i andra trådar...
...men avstängd ska jag inte bli. -
Ja, den personen vi alla nu diskuterat med gjorde ju det, så hon har ju anmält mitt inlägg i DEN tråden. Vilket hon dessutom citerade in i den vi var och diskuterade i...
Nå, ska hon göra det här, ja då får hon ju anmäla hela tanttråden, så det vore ju föralldel nåt.
Fjällbruttan skrev 2009-09-06 19:24:43 följande:Ooooopppps... letar de rätt på vad man skriver i andra trådar också?? -
Nu har jag gjort min flyttanmälan och adressändring!
Liiite verkligare blir det en pyttebit i taget.
-
Men menade inte Aleta vem det var som skrev illa i Fjosoks inbox om klänningarna?
*förvirrad* -
Hej hej!
*vinkar*
Hemskt vad opigg man kan vara så här dags...