Tantvarning 5
Visst ÄR det!!!
Men, inget kan tas ut från någon bank förrän allt är på papper.. Detta kommer att vara spännande ett tag till!
Visst ÄR det!!!
Men, inget kan tas ut från någon bank förrän allt är på papper.. Detta kommer att vara spännande ett tag till!
Lillabruden, du har totalt missat det allra viktigaste: SAGOHUSET ÄR MITT!!!
Ja och så är det lite resten av min familjs också..
Jättefin är du i håret förresten.
Cantaton: Ja det får man allt säga. Vi hade utgångspris på 1,1 och nu är vi på 1 450 000.
Det är inte slut än. Vi väntar på fleras om inte sagt sitt. En tjej som först lagt sig vill så himla gärna ha stället att hon bokat ny tid med banken och ska få veta på torsdag. Ett annat par väntar också på seg-banken och så har de som budar mot den senaste inte svarat på telefon nu på em heller. PLUS att de där som fikade här igår inte sagt något alls än. Men ahn sa "vi hörs av i veckan" det sista han sa här igår.
Så än finns möjligheten att det händer mer saker.
Ja jag hjärtar dina knän
De får gärna ha känt rätt första gången dessutom.
Nä!
"om jag hade pengar...rabbadabbadabbadabbadabbadaj!
Jobba när jag ville...."
Nej men allvarligt, vad skönt det vore att inte sitta helt utan reserver som vi gör just nu. Stenblock att lossa från axlarna!
...fanders!
De kan promenera på ens nerver så det skulle räcka flera varv runt jorden!
Jag är HELT oduktig och tar gärna en kaka tack! *norpar äppelkaka fort som attan*
Jag väntar på att min son ska somna, för då tänker jag ta lite chips ur påsen i skåpet..