Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning 5

Tjoho!

Det kom 7 olika par/familjer ikväll och bara EN av dem var här för andra gågen. SEX skrev upp sig och imorgon börjar buddgivningen!!!

Det är en döv tjej som har varit här två ggr nu så ikväll var jag kvar här och snackade med henne(jag har ju teckenspråksutbildning ni vet) Så att hon skulle får fråga allt hon ville alltså. Hon är den enda som är intresserad av permanentboende. Hon vill ha en av katterna också om hon vinner budgivningen!

Det är en dl rikt fol verkar det, bla ett par som är i färd att flytta till ITALIEN men som vill ha ett sommarställe här...

Nu är jag så nervös att jag nästan kräks.

• passionsblomman

Förresten så tycker jag gott ni kan se den där Clintan-filmen "Gran Torino".

På tal om film så gick jag på BIO idag efter mina olika undersökningar och inseminarium och allt på kliniken.
    Jag såg Harry Potter och det var väldigt skönt kan jag säga, att bara vara i en saga en stund mitt i allt jag annars håller på med.

• passionsblomman

Fy vad dunderförkylningarna tar!
    Jag är också helt invaderad av baciller. Idag kan jag dock andas genom näsan vilket igår var en omöjlighet.

Men att jag blev helt genomvåt under min promenad från Sofiahemmet till Hötorget tror jag inte var en så bra hjälp på traven mot att friskna till.
    Det blev en aning huttrigt där på biografen. Fick breda ut min kofta på tork över fåtöljerna.
    Som tur var blev det uppehåll medan jag och sonen skulle promenera hem senare på eftermiddagen.

• passionsblomman

Nä.
    Jag har liksom inte provat så ofta. Jag sydde ett sängöverkast i lapptäcksteknik i slöjden. Det tog en väldigt lång tid. Sedan har jag nog inte sytt så värstmånga fler saker...

..jag broderar med ord och blommor istället!

TinkerBelle skrev 2009-08-27 12:24:22 följande:
    Och här är jag och trodde att alla tanter kunde sy...
  • passionsblomman

Och nu har ett annant par höjt med 25 tusen och den första tjejen svarat med 25 till. Två andra par ska återkomma med sina bud imorgon!

OCH nu har en tjej mailat om vagnen och hon tycker den är jättefin och vill komma och titta!

För jag sa väl att jag har fotat och lagt ut vår villavagn på Blocket också nu idag? Den behöver komma härifrån nu.

Vaddå allt på en gång? Jag förstår inte alls vad ni menar...imorgon blir det inseminarium och hämta bilen på verkstaden-igen, och fortsatt budgivning och kanske visa villavagnen på em-kvällen.

Just precis NU tror jag bestämt jag ska ta mig en kaka och en kaffe. Någon annan? *bjuder fatet varvet runt*

• passionsblomman

Sonja: är det inte det ena så är det det andra sa flickan som blödde näsblod...

VARFÖR ska man behöva BRÅKA och krångla så mycket med en massa galenskaper jämt! Tycker du hade nog med de förbaskade hantverkarna...

• passionsblomman

OIIIIIIII! Nu har de två som budar för närvarande bjudit mot varandra så det gått upp med 100 000 från vårt utgångsbud! Och imorgon skulle två par till komma med sina bud!
    Jag står inte ut med att jag är ensam hemma här och inte har någon att hojta med! HOJT HOJT!!!

Svar på tråden Tantvarning 5