Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning 5

Så tänkte jag också, men det är ju förtiarton sådana där klipp YTTERLIGARE, där hon bla HATAR mammor med barnvagnar etc.

dfk skrev 2009-08-18 17:07:01 följande:
    panzer- är det på allvar, hon måste väl ändå skämta?
  • passionsblomman

Jo, men kolla då i högerspalten bredvid det länkade klippet! Det är hon på alla!

Om jag fick en dotter som blev sådär vet jag inte om jag skulle våga bo kvar i mitt land...

dfk skrev 2009-08-18 17:16:01 följande:
    passion- Va är det sant!? Nej usch!
  • passionsblomman

Gú vad BRA!!!
    Frulle skrev 2009-08-18 17:51:13 följande:
    Nu e jag lite glad!! Hade just en mäklare här i huset för en värdering!!Hon tippade på att det är värt 3-3,2 milj! Härliga tider.. Skulle vi stycka tomten så kanske det blir 4,5 milj..
  • passionsblomman

Ja och att mammor går och brer ut sig med sina feta rumpor.

Jag hoppas hon straffas med att få fetaste röven i världshistorien och att hon då minns sitt förakt på den tiden hon var en blond liten snärta som tog sig rätten att tycka att hon själv förtjänade mer plats än andra.

Annrs kan straffet också bli att hamna i samma rum som mig och inte kunna komma ut och tvingas lyssna på mina idiotförklaringar och uppläxningar evinnerligen.

Villemoa skrev 2009-08-18 18:05:51 följande:
    Panzer; såg en av hennes videoklipp på min kompis sida på Facebook igår! Blommis; säger du att hon hatar mammor med barnvagnar säger du?!? Henne skulle jag vilja prata med så får vi se sen vad hon säger....Välkommen hem lillabruden! Frulle; superduper värdering!! Förresten, har pappa frågat sin nya brutta om hon vill flytta in?
  • passionsblomman

Du kan lägga förpackningen i diskohon med kallvatten. det går lagom snabbt.

Gör det NU!

Cantaton skrev 2009-08-18 18:23:39 följande:
    Måste kräftor tina långsamt? Vet att vi alltid låtit dem göra det, men jag kommer att äta ensam ikväll (skulle egentligen ätit på repet och den andra tjejen skulle laga middag, men nu blev ju det inställt) och då blev jag sugen på kräftor... Dock är jag ju inte ens hemma och vill ju helst inte vänta till midnatt med att äta
  • passionsblomman

I Herrans namn kan man ge en kram som man ger lite extra styrka till mottagaren med. Det är i sanning en bra sorts kramar.

I´m yours och Sonja får extra av mig idag. Jag hinner inte hänga här men jag har läst iallafall!

Jag vill också ha en bidé när jag renoverar det ena badrummet i huset!

Ha det!

Svar på tråden Tantvarning 5