Tantvarning 5
Så tänkte jag också, men det är ju förtiarton sådana där klipp YTTERLIGARE, där hon bla HATAR mammor med barnvagnar etc.
Så tänkte jag också, men det är ju förtiarton sådana där klipp YTTERLIGARE, där hon bla HATAR mammor med barnvagnar etc.
Jo, men kolla då i högerspalten bredvid det länkade klippet! Det är hon på alla!
Om jag fick en dotter som blev sådär vet jag inte om jag skulle våga bo kvar i mitt land...
Hon verkar helt dum i huvudet, iklartext uttryckt.
Det verkar fattas ungefär 90% av hjärnan där.
Tragiskt på allvar.
Oh, vad kul! Nu börjar folk vara tillbaka igen! Var är Diz?
Han gillar verkligen sitt hus lilla pappa!
Ja och att mammor går och brer ut sig med sina feta rumpor.
Jag hoppas hon straffas med att få fetaste röven i världshistorien och att hon då minns sitt förakt på den tiden hon var en blond liten snärta som tog sig rätten att tycka att hon själv förtjänade mer plats än andra.
Annrs kan straffet också bli att hamna i samma rum som mig och inte kunna komma ut och tvingas lyssna på mina idiotförklaringar och uppläxningar evinnerligen.
Du kan lägga förpackningen i diskohon med kallvatten. det går lagom snabbt.
Gör det NU!
Förresten kan du väl köpa vacuumförpackade?
...eller svenska färska...
I Herrans namn kan man ge en kram som man ger lite extra styrka till mottagaren med. Det är i sanning en bra sorts kramar.
I´m yours och Sonja får extra av mig idag. Jag hinner inte hänga här men jag har läst iallafall!
Jag vill också ha en bidé när jag renoverar det ena badrummet i huset!
Ha det!