Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning 5

Ja det var ett mycket välbalanserat svar.
    Själv blev jag helt paff, för det kom så från ingenstans och alldeles plötsligt. Fast det blev väldigt tyst fort också.

Nu petar ju vederbörande in saker i lite alla möjliga trådar har jag efter det hunnit lägga märke till. Det brukar vara så med vissa varelser på forumet, inga benämningar gjorda, att det kläcks kommentarer och skuttas vidare i trådarna utan att vilja annat än röra till det.

• passionsblomman

Förresten Kjell så är du kanske mer tant än du tror, det har gällt de flesta här i tråden...

Bara som ett exempel kan ju nämnas att håller man i styret med båda händerna när man cyklar, tycker att det är klädsammast om tjejer har trosor på sig på krogen och flitigt använder både kundkortet och bonuskuponger samt rabattkuponger på affären, ja då är det fet tantvarning.

Och att handla så mycket på Gekås Ullared som du gör tror jag absolut är tantvarning också..

• passionsblomman

...för ett mycket kort ögonblick och under djup koncentration.

Bobou skrev 2009-09-24 17:43:17 följande:
    Nähä, man släpper styret med ena handen vid det allra mest kritiska ögonblicket när man ska svänga, för att vingligt och lagligt ge tecken!
  • passionsblomman

Kjell Präst skrev 2009-09-24 18:51:23 följande:

Jag kommer ut ur garderoben! Jag är TANT!
    Välkommen-visst är det befriande att slippa sitta i garderober!
  • passionsblomman

Detsamma!

Mulle, vadfalls?

Aleta skrev 2009-09-24 20:19:23 följande:
    Tack kära vänner för att ni sätter ett stort leende på mina läppar!Puss på er tanter av alla slag!
  • passionsblomman

Men vaddå? Har ni inte ett kontrakt och så?

Frulle skrev 2009-09-24 20:22:39 följande:
    Men jag blir LESS på dom som hyr vår lgh i Solna!Fan vi har varit grymt snälla men dom är ändå griniga!!!
  • passionsblomman

Ja, du sa ju det. har du sagt upp dem nu då så saken är klar?

Frulle skrev 2009-09-24 20:54:17 följande:
    Joo det har vi, med en uppsägning på 1 månad från båda håll. Jag varnade dom för ett par veckor sen ju att dom kanske måsta flytta snart. Ja det berättade jag ju här att hon hade det jobbigt.
  • passionsblomman

Tycker hon inte att det är bra då?

Frulle skrev 2009-09-24 21:02:42 följande:
    Den ena ska flytta för han hade fått nån lgh nånstans, men hon har ingen lgh. Så vi har ERBJUDIT oss att betala HALVA jävla hyran så hon ska kunna bo kvar ett litet tag..
  • passionsblomman

*sjunger så hela Småland hör*

Vad är det för en dag?
    Är det en vanlig dag?
    Nä, det är ingen vanlig dag!
    för det är Aletas födelsedag!
    HURRA HURRA HURRA
    HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! :-P :-P

Svar på tråden Tantvarning 5