• Fjosok

Tantvarning 5

Har hunnit med följande i helgen

1. Städa
    2. Tjejbesök (eller tja, kvinna kanske det heter)
    3. Middag och promenad i Stockholm
    4. Konsert med Coldplay
    5. Indisk mat idag och skicka hem mitt främmande med tåg

NU, VILA!!!

Och dessutom har jag följt er och "Blommans" hussäljning, du ska se att det går bra passionsblomman

• Fjosok

23:20 och alla sover?

Dax för en ny tråd för nattchattare på sikt kanske

• Fjosok

Är ni också i viktninskningstagen. Då hänger jag på.

Träning 5 dagar i veckan och 1500 kcal om dagen gäller för andra veckan i rad nu

• Fjosok

Måste fråga? Hur äter ni då omd et är viktminskning som står på schemat?

Min dag:

Filfrukost (lättfil med müsli + hårdbröd med ost, paprika och gurka ca 250 kcal.

Lunch: Skolmat (vår nya kock rockar fett som barnen säger) i form av två tacobiffar, klyftpotatis och coleslaw + rejäl portion sallad. ca 500 kcal.

Middag: Halv macka från Subway (normalportion) + stor mineralvatten och lite sallad vid sidan av (hemgjord) (300 kcal)

Kväll: Lite linsgryta (morgondagens lunch) som blev över efter mitt storkok. (ca 200 ckal, typ)

ca 1300-140 kcal mao, precis som det SKA vara

• Fjosok

Himmel och min tid, snälla tantvänner. Vad tror ni om detta?

Jag såg en sådan berömd barnvagn med regskylt idag. Och det visade sig att ungen hette Filiph om man ska tro vad som stod på skylten.

Hur i herrans namn uttalas det? Filif?

Tyckte det var hejdlöst kul iaf

• Fjosok

Fröknarna??? Ge er med det gamla ordet nu va? Jag kallas inte magister heller. Magister Fjosse

Filiph ja, lät som att föräldrarna bestämt från ruta 1 att barnet har talfel alt är dyslektiker modell knugen. Skämt och sido känns sådana stavningar lite tveksamma och kanske inte direkt genomtänkta.

Ha en bra dag alla. Friday is coming! wiiiehaa!

• Fjosok

Verkar som ytterligare en kvinna som fallit för en "spännande" man.

En del kvinnor väljer fel män. Och vi snälla män förblir singlar. Thats life, hur orättvist det än kan verka i en del fall.

tragiskt är hennes öde iaf

• Fjosok

undantag finns alltid

Men tragiskt för barnen absolut. Agree ...

Svar på tråden Tantvarning 5