Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning 5

Jag känner att jag starkt riskerar att kasta ut mig själv från forumet genom att säga några ord för mycket just nu jag som skulle ignorera och segla förbi. Det gick ju bra...

*muttrar oskrivbara saker för mig själv*

• passionsblomman

Den jag länkade till nyss.

AAAAH! Nu kunde jag plötsligt inte logga in här! Blev utslängd och min automatiska inloggning var sedan borta och sajten sa bara att mitt konto inte längreffinns eller att min mailadress är fel!

Sedan jag startade om hela datoreländet gick det visst igen...

Jag hatar sånt där!

Villemoa skrev 2009-09-28 22:34:25 följande:
    Vilken tråd, vilken tråd??
  • passionsblomman

Eh, jag skulle tro att mitt huvud inte rankas särskilt högt heller..jag har ju bara så jäkla svårt atthålla klaffen när jag blir arg. Och jag är ARG på jubileumsidioten, ända sedan entrén häromdagen och inte går det över heller.

Jag tycker du ska ösa på. Varför inte.

feministbrud skrev 2009-09-28 23:04:37 följande:
    Du gör ett bra jobb! Jag ska försöka hålla mig undan eftersom både Alexxi och Stefan tycker att jag är dum i huvudet.
  • passionsblomman

Det tror jag inte han gör, ser du du ska nog snarare hyllas, för det är ju konstaterat att det är svårare för en man att "hålla sig" än för en kvinna, så du borde säkert få bragdguld eller så ur det perspektivet.

Fjosok skrev 2009-09-28 23:06:19 följande:
    Slängde just ut frågan om det är synd att leva i celibat (som jag gör sedan urminnes tider) också. Ska bli intressant att se vad Mr. S dömer ut mig för nu
  • passionsblomman

Ja just det, och nu har Fjosok just gift sig också, ett nytt antagande och en ny sanning.

Jag kreverar!

Kom ihåg vad jag sa om din GB också!

Villemoa skrev 2009-09-28 23:19:44 följande:
    By the way; din "favvo" Blommis skrev i min GB att han ber mig gå ur Sv Kyrkan eftersom jag ändå inte tror på vad den står för. Vet inte alls vart han fått det ifrån att jag skulle vara med där överhuvudtaget (no offence to anyone). Så går det när man antar saker bara så där. Nej just det, han har ju redan alla fakta och därmed basta!
  • passionsblomman

Heeeelt obegripligt...Garttis till giftermålet förresten. lite fräckt av dig att gifta dig hemligt dock må jag säga Tanter behöver få delta i planeringen...

Fjosok skrev 2009-09-28 23:40:28 följande:
    Nå, var mitt inlägg flummigt?
Svar på tråden Tantvarning 5