Tantvarning 5
Jag känner att jag starkt riskerar att kasta ut mig själv från forumet genom att säga några ord för mycket just nu jag som skulle ignorera och segla förbi. Det gick ju bra...
*muttrar oskrivbara saker för mig själv*
Jag känner att jag starkt riskerar att kasta ut mig själv från forumet genom att säga några ord för mycket just nu jag som skulle ignorera och segla förbi. Det gick ju bra...
*muttrar oskrivbara saker för mig själv*
Idooool!
Bruttan:
www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m3512620.html
Jag har redan lagt min spya...
Inte en susning...
Den jag länkade till nyss.
AAAAH! Nu kunde jag plötsligt inte logga in här! Blev utslängd och min automatiska inloggning var sedan borta och sajten sa bara att mitt konto inte längreffinns eller att min mailadress är fel!
Sedan jag startade om hela datoreländet gick det visst igen...
Jag hatar sånt där!
www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m3512620.html
I den här Villemoa.
Eh, jag skulle tro att mitt huvud inte rankas särskilt högt heller..jag har ju bara så jäkla svårt atthålla klaffen när jag blir arg. Och jag är ARG på jubileumsidioten, ända sedan entrén häromdagen och inte går det över heller.
Jag tycker du ska ösa på. Varför inte.
Det tror jag inte han gör, ser du du ska nog snarare hyllas, för det är ju konstaterat att det är svårare för en man att "hålla sig" än för en kvinna, så du borde säkert få bragdguld eller så ur det perspektivet.
Ja just det, och nu har Fjosok just gift sig också, ett nytt antagande och en ny sanning.
Jag kreverar!
Kom ihåg vad jag sa om din GB också!
Heeeelt obegripligt...Garttis till giftermålet förresten. lite fräckt av dig att gifta dig hemligt dock må jag säga Tanter behöver få delta i planeringen...