Jo det kan jag nog göra men jag är för lat haha, hon kommer iaf inte att gå nå bra eftersom hon måste vara sköldpadd tydligen enligt Sverak, om hon inte är det så har hon fel pappa och det skulle ju inte vara så kul haha.
Äsch hon är söt som det är, vi får prova att ställa ut Blomman ist
Har bara hört bra om exotiska, men jag skulle gärna vilja ha en med lite mer nos, funderar på en colorpoint, de har oftast lite längre nosar, annars är jag förtjust i silver varianterna, tabby, spotted, tigre mmmm, min dröm fär förutom colorpoint är blåsköldpadd och vit, mamma hade en sån och de ser ut som små bakelser. Gud jag skulle kunna ha hela huset fullt med missar men Panzer tramser säger nej, räcker tydligen med 3. Vi får se ibland kan det ju bara komma en till missunge, man behöver ju inte säga nått, han märker ju inte när jag färgat håret så han kanske inte märker en 4 katt haha
Soldemor skrev 2009-07-22 13:06:10 följande:
Kan du inte ta med henne till en utställning och låta en domare färgbedöma henne. Är hon stambokförd måste du ha rätt att ställa ut henne, sen är det väl upp till proffsen att bestämma vilken färg hon har?