Inlägg från: Mitt hjärta 2008 |Visa alla inlägg
  • Mitt hjärta 2008

08/08-09

Här är en 8/8 brud till, gisses nu är det nära!

Själv håller jag i detta nu på att skriva ut vigselhäftena, passade på att utnyttja kopiatorn på jobbet

Annars är det inte så jätte mycket kvar för oss..
    - ringa fotografer för de sista detaljerna (ska jag göra idag)
    - stärka och stryka servetter. (dukar stryker min mamma)
    - skriva ut festhäftena
    - hämta ut ringarna (fred. 17/7)
    - köpa: alkoholfritt till brudskål, vatten, läsk, snacks, godis, kaffe
    - köpa två ljuslyktor att ha utanför ingången
    - köpa blommor till blomsterkrukorna utanför ingången

Det är väl det som finns kvar att göra innan det är dax att fixa till lokalen. Vi får den redan på torsdagskvällen och det känns väldigt skönt! Då har man verkligen tid att känna efter om man vill komplettera med något.

Jag vet att min blivande kommer få sin svensexa nu på lördag och jag får nog min möhippa den 25/8.. Sen ska mannens arbetskollegor även ha svensexa för honom den 21/8-22/8, dom ringde mig förra veckan och frågade om dom fick "låna" honom Sålänge dom bara lämnar tillbaka honom i godtagbart skick så ska det väl gå, haha!

Vad har ni andra kvar att fixa? Kanske är något som man har glömt att tänka på???

• Mitt hjärta 2008

Ja, nu är man fru! Gud vilken underbar dag, det var så mycket bättre än vad jag någonsin vågat drömma om!

Har lagt upp någon bild i galleriet, fler kommer senare! Väntar bara på att dom ska bli skickade till oss

Är helt färdig idag, natten innan bröllopet kunde jag inte sova.. .blev totlat 3 timmars sömn kanske.. hihi! Mådde så dåligt på morgonen och tänkte mer än en gån att det skulle aldrig gå det här! Men det gjorde det!!

Fick ni några missöde? Vi hade lite körigt... fotografen kom 30minuter för sent! Jävlar vad arg jag var...
    Sen när vi kommer till kyrkan upptäcker jag att jag glömt brudbuketten hemma i huset... hahah! Vilken panik det blev, men då är det tur att man inte bodde så längt ifrån yrkan och syrran kastade sig i bilen och körde för att hämta den!

Men trots dessa missöde så blev det helt underbart fantastiskt!

Svar på tråden 08/08-09