08/08-09
Hoppar in här jag också =)
Ska till frissan idag för provuppsättning,,nervös.. Skulle så gärna velat haft mycket längre hår, men jaa, går nog få till nå ändå kanske.. =)
Hoppar in här jag också =)
Ska till frissan idag för provuppsättning,,nervös.. Skulle så gärna velat haft mycket längre hår, men jaa, går nog få till nå ändå kanske.. =)
oj, lät som det va lite at göra.. Hmm, det där med vigselprogram.. Jag har int eens tänkt en tanke på att jag/vi ska ha något sånt.. Borde man det?? Neej, det kan väl inte vara något nödvändigt,,eller?
men ungefär samma sak här hemma med att det e jag som gör typ allt inför bröllopet, sambon kan lugnt sätta sig i soffan han o säga att det e lugnt, allt löser sig.. Fast när jag tidigare sa åt han at t"va bra, då kan jag sätta mig ner o inte göra ett skit mer, så kommer allt ändå att lösa sig.." Fick väl inget direkt svar på det..
Men är det inte så mer (iaf hemma hos oss) att det här med bröllop, det e liksom lite "fruarnas" grej att ordna..Jag tycker ändå att det e lite skönt att sambon jamsar med just i det här läget, för tänk om man han skulle börja ha invändningar mot mitt val av kläder, blommor, fika, upplägg.. *morr*
(fast självklart skulel man önska liite mer intresse i vissa avseenden.. =) )
såå, vi me gubbar som inte e såå hängivna vårt planerande, vi få rförsöka se den positiva delen av det hela,,vi får det ju på vårt sätt =)
fick hämta min klänning idag från sömmerskan,,klockren =) Love it!! Så nu kan man andas ut där.. Men jag e inne på smådetaljer just nu jag, o får panik över det.Lär sätta mig o fundera igenom först o främst kanske hur man vill ha det för o komma vidare.. just nu e jag på dukningen o hur man får till den.. *suck*
å känns som ett enda virrvarr tycker jag, känns som jag har koll iblann o iblann inte..vill nästan det ska bli åttonde nu så det kan visa sig va man glömt.. Fast alltså själva vigseln e ju ändå klar, alltså hur det ska va o så, o det e ju ändå den viktiga biten tycker jag. Resten får vi göra det bästa av om nåt skulle visa sig inte bli som vi tänkt det..
Här har det blivit lite av familjebråk gällande inbjudningar, så har just nu något ont i magen och det känns inte alls kul, samtidigt så är det så himla synd att vi inte själva ska få betsämma vilka som kommer/inte kommer.. Lr joo, nu, får får vi det, men det va från o med igår det..*suck* å jag hatar när folk e irriterade o när alla inte e nöjda..
Tänk när man står utanför kyrkan, man vet att alla nära o kära sitter därinne, också börjar kyrkklockorna slå..Alla sitter tysta, man hör hjärtat bulta, vet att ens m2b(som man inte träffat sen morgonen) står därinne o väntar..Sen hör man hur orgelmusiken börjar spela... åhh, pirrar i hela mig, undra vad man tänker då, undra hur det kommer att kännas? Å tänk när man går nerför gången där i kyrkan...*längtar*
vi ska få låna en ställning som finns på blomsteraffären för brudbuktettre, de sa att de brukar låna ut dem till brudpar =) så jag e suupernöjd!