Inlägg från: brud09 |Visa alla inlägg
  • brud09

08/08-09

Kastar mig in. Mkt är fixat men det jobbigaste är kvar;
    Städning, polering, möblering och dekorering av det egna hemmet eftersom vi ska gifta oss hemligt och "överraska" släkten på festen. Börjar verkligen ångra att jag gick m på att göra det på detta vis...

• brud09

måtte solbeskedet stämma! Jag har inte alls tänkt på det där m paraply...

• brud09

positivt; pratade m prästen och eftersom det bara ska vara vi och vittnena i kyrkan så känner han att vi träffas en stund före vigseln, dvs inget "extra möte". Skööööönt! Veti fåglarna hur vi skulle hunnit m att ta oss dit och träffa honom!!!

• brud09

Hemmet är ett enda kaos just nu... Ska aldrig mer ha sån här fest hemma :D
    Insåg att dagen efter bröllopet bara kommer innebära att få undan disk, montera ner bord, städa etc... Och ta hand om två, troligtvis, väldigt trötta barn

• brud09

Kom precis på att jag glömt fixa ngt att ha brudbuketten i under middag och fest :O Vad ska ni ha er i?

• brud09

kan höra m dem då när jag hämtar blommorna till bordsdekorationerna.

• brud09

hållt på idagarna 2 m städning av hus, dukning, gräsklippning och vad allt brölllop hemma innebär. Ska snart hämta hem ungarna, fixa det sista här hemma, fixa naglarna och må dåligt över att se FYRA finnar på bringan... Jag som ALDRIG får finnar där!!! Orättvist ;)

• brud09

Grattis till er alla som oxå blev äkta hälfter i helgen!!! Vad fina ni var, ni som lagt ut bilder!
    Hade även jag en underbar dag. Inte ens besvikelsen över att brudbuketten inte såg ut som jag tänkt tog ner humöret. Vilket väder sen! Längtar så efter fotografens bilder.

Svar på tråden 08/08-09