08/08-09
Hur går det för er som gifter sig denna underbara dag.
Vi börja få ihopa allt men fortfarande en hel del kvar.
Vi träffade vår präst idag. Det va en helt underbar präst.
Hur går det för er som gifter sig denna underbara dag.
Vi börja få ihopa allt men fortfarande en hel del kvar.
Vi träffade vår präst idag. Det va en helt underbar präst.
Jag hade väntat att skriva ut festhäftet till typ 5 eller 6 aug. om jag hade haft namn med i festhäftet.
Vad skönt att du har fått hem din klänning. ja lite underkläder kan vara bra att ha skaffat sig. Jag har stay-ups kvar att köpa.
Jag kommer träffa min frisör imorgon om inte mitt arbete dra ut mig på möhippa. För resten av familjen ska nämligen klippa sig hos henne imorgon.
Det är inte klokt om 19 dagar står vi alla och säger ja tillvarandra kyrkligt som borgligt.
Idag blev jag hippad. Jag fick fotvård. Det va så himla skönt. Efter det va vi ute och åt på restarung. Det va bara jag och min syster.
För de som skulle vara med kunde tyvärr inte. Och vissa hade inte råd.
Men jag är så himla nöjd med min hippa.
Jag jobbar imorgon också sen är det semester i 4 veckor. Gud så skönt det kommer att bli. Har ni andra semester eller jobbar ni in i det sista.
Hur går det för er?
Jag sitter i en stuga utanför Eksjö för att ladda batterierna.
Vi va inne i Eksjös kyrka igår. Vilken underbar kyrka.
Vi ska åka hem igen på lördag. För då ta tag i det sista inför bröllopet
Kan ni förstå att om 5 dagar är vi alla gifta. Det känns så konstigt efter så lång tids planering.
Vi ska till festlokalen imorgon. Det är lite som ska fixas där. Sen ska vi handla det sista.
Gissa vad jag fick idag jo mensen skit kul. Jag hoppas att jag inte har super ont på lördag. Jag brukar ha ont första tre dagarna. Nu är det verkligen nära.Vi har redan fått present från M2Bs jobb.
Lycka till imorgon alla brudpar, försök att ta det lungt ikväll. Imorgon blir en tuff dag men super rolig.
Idag kära brudpar är det äntligen vår tur att gifta oss. Jag ska plocka fram lite nu vad som ska med till frisören. Njut av er dag, för det ska vi göra.
Då är även jag en trött men otroligt lycklig fru.
Berättar mer en annan dag reser iväg ett par dagar imorgon.
Där är lite foto från igår om någon vill se.
Det finns en nackdel med sin bröllopsdag. Den tar så fort slut
Igår fick vi videon från vårt bröllop. Jag har redan hunnit se den 2 ggr. Det är helt underbart att få drömma sig tillbaka och få höra alla tal igen.