Inlägg från: abcd1234 |Visa alla inlägg
  • abcd1234

För alla som gifter sig 29/8!!

Hej!

Jag hänger oxå på, den 29 augusti gifter vi oss i Starrkärrs kyrka utanför Gbg.

Jag som absolut inte är någon forumsmänniska skulle bara kika in för att se om man kunde hitta lite tips och idéer och så hittar jag den här tråden och då kunde jag inte låta bli att skriva nåt... :)

Tycker jag har det mesta under kontroll men har ej bokat fotograf än plus att jag inte vet måtten på borden i vår festlokal vilket gör att jag inte kan fixa dukar mm än... :S

Bordsplaceringen är ju oxå ett kapitel för sig, blir trött bara jag tänker på den *suck*

• abcd1234

Ojojoj, nu har jag fastnat på forumet hela kvällen och hela huvudet bubblar av tips och idéer...måste nog organisera mig och skriva ner lite... =) Inte lätt att hitta tid för bröllopsplanering med en vild 1½-åring i huset. =)

• abcd1234
    Ridtravaren skrev 2009-07-13 08:43:59 följande:
    Måste få tummen ur och åka iväg och kolla hur man kan placera borden i lokalen... har inte gjort det ännu. So much to do, so little time :/
    Samma problem här. Man kommer lixom inte vidare innan man har kollat upp det.
  • abcd1234

3 dagar kvar!

Jag är riktigt stressad trots att jag tror att det mesta är fixat och ordnat. Men jag har så mkt i huvudet nu så det känns som det ska sprängas. Så fort jag måste komma ihåg något nytt så är det nåt annat som faller bort. :)

Dessutom har jag ont i halsen och börjar bli förkyld vilket INTE ingick i planerna. Plus att det verkar som det blir regn på lördag och jag inte har fixat någon sjal...

Jobbar iaf bara en timme till nu och sen är det enbart bröllopsfix som gäller resten av veckan.

Svar på tråden För alla som gifter sig 29/8!!