Inlägg från: spindeln |Visa alla inlägg
  • spindeln

För alla som gifter sig 29/8!!

Vi gfter oss också den 29 augusti, och jag börjar bli rejält NERVÖS!
    Vi var och pratade med prästen i förra veckan, och det kändes jättebra! Verkligen trevlig präst (som min sambo jobbat med för över 10 år sedan).
    Men saken är den att prästen bor långt ifrån kyrkan där vi gifter oss, så vi kommer inte att kunna öva en enda gång...

Annars är allt fixat. Ringarna kommer det 10/8 så då ska vi hämta dom. Enda som är kvar är maten som ska beställas, men det görs ju inte förrän längre fram.

Hur känner ni andra er?

• spindeln

KLART:
    *klänning
    *mannens kläder
    *ring (på väg)
    *lokal
    *präst
    *blommor
    *fotograf

INTE KLART:
    *maten (beställs senare)
    *musiken till vigseln! Kan inte bestämma oss...

några fler stora grejer jag glömt?

• spindeln
    Poca skrev 2009-07-20 12:53:58 följande:
    MW 090829 skrev 2009-07-20 10:24:37 följande:
    Läskigt! Nu har jag drömt om bröllopet hela helgen (alltså när jag sover) och känner att det går åt alldeles för mycket tid åt att fundera på bröllopssaker! Men kan inte hjälpa det... Vi har fortfarande kvar:vigselprogramfestprogramkläder till brudgummenblommorfrisörbordsplaceringHmm, kanske något mer... Och ni? Vad är kvar att göra?
    Shit, är det bara 5 veckor...
    Creepy...
  • spindeln

Hur mår ni nu brudar?
    Mindre än 4 veckor kvar...

Ringarna kommer om en vecka, ska bli så roligt att hämta dom!

• spindeln
    Flugan81 skrev 2009-08-04 02:22:21 följande:
    har just insett att jag borde bli mer stressad... det mesta som jag tyckte va "småfix" känns nu oändligt många... har iaf fått min ring! =) Väntar förväntansfullt efter min klänning som borde komma nästa måndag! och mardrömmarna dom bara fortsätter hagla in... Hur mkt har ni tjejer kvar att fixa inför? eller kanske borde fråga vad har ni bockat av på listan???
    Vi har kvar:
    *beställa maten
    *åka till lokalen och kolla upp hur man ska ställa borden.
    *ringa prästen och ge honom info om vilka psalmer och sånger vi ska ha på vigseln.
    *fixa bordsdekorationer (jag har idétorka!)
  • spindeln

Jag börjar bli rejält nervös nu... Bara att sätta sig vid datorn och läsa dena tråden gör att fjärilarna börjar fladdra i magen. Jag är så rädd att jag ska svimma, snubbla eller säga fel i kyrkan. Löjligt kanske...

• spindeln

GRATTIS ALLA BRUDAR (ja och brudgummar också)!

Hurdan var er dag?

Vi hade en fantastisk dag, och solen sken på oss när vi kom ut från kyrkan!

Svar på tråden För alla som gifter sig 29/8!!