Brölloputomlands
Hej!
Eftersom vi gifte oss utomlands (Maldiverna 2007) kan jag varmt rekommendera detta. Vi var värdpar på ett stort, traditionellt bröllop i aug 06. Visst var det fantastiskt men ärligt tala, alla dessa pengar för EN dag? Dessutom är brudparet inte helt "fria" utan kanske de som har flest regler osv att fölkja. För gästerna är det ju faantastiskt.
Vi hade en vigsel hemma (vi lånade ett supergulligt källarvalv i en restaurang)en kollega till mig (han ärdomare på domstol)vigde oss inför våra närmaste vänner och sedan käkade vi o hade jättetrevligt!!! En vecka senare åkte vi till Maldiverna (vårt favvo-land) och vigde oss den 4 april på stranden. HELT fantastiskt! Både min och Tommis mamma var med och hade det superbra! Våra foton finns på photobucket.com, leta efter ett album som heter Lialu
Jag kan inte nog rekommendera denna variant där det allra viktigaste - er kärlek till varandra - får mest utrymme, inte alla detaljer för bröllopet. Tro mig, det verkar roligare än det är. Man kan fortfarande ha möhippa osv
Lycka till!
Fru Hä