Ja, finns det ingen skillnad så ska det inte kosta mer, det håller jag med om.
Jvö skrev 2009-07-11 20:42:15 följande:
Tack för alla svarJa alltså det kanske var aningen klumpigt angående blommorna. Visst har jag förståelse för att vissa blommor ska klara sig längre och så men jag kan inte ha förståelse för detta om man lägger till 600 spänn för en enkel bukett. Vidare så ska det även tilläggas att hotell priset startat 5600 från första början men efter lite gnäll fick jag ner det till 4600. Men när vi nu återigen pratat med dom angående att bara stanna över 2 nätter så var priset för samma rum 4200 och då blir man besviken. Det var stadshotellet i Luleå. Nu vet jag att det ingår frukt precis som nån sa och lite choklad men det gör det även då vi inte skulle ha gift oss. Skumpa och rosenblad får vi inhandla själva om vi vill ha.Ang tårtan så hade dom helt enkelt olika priser för samma tårta. Nu talar vi inte om en vanlig prinssestårta från coop utan en speciell utvald på bild tårta med två olika priser för två olika tillställningar. Jag tycker iallafall att det luktar illa av sådan soppa och därför har jag ingen lust att varken handla tårta eller bo på hotellet där vi bokat på grund av allt svammel om ett pris eller ett annat pris. Jag tycker man kan vara rakryggad och antingen säga som det är eller ge fan i att höja priset. För som det är nu så säger dom inte ett knyst. Utan man får ett pris som är högre. Om dom hade sagt att " Ja är det bröllop så kostar tårtan lite extra då vi lägger extra arbete på den" så hade jag inte sagt nått men när man utifrån bilder väljer samma tårta till olika tillställningar och får olika priser blir jag less. / johan