Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Bra med ny tråd!
Nej, jag håller med dig TS, själv har jag och fästmannen tre veckor kvar att jobba... Bara ngt svårt att fokusera på jobbet.
Bra med ny tråd!
Nej, jag håller med dig TS, själv har jag och fästmannen tre veckor kvar att jobba... Bara ngt svårt att fokusera på jobbet.
Jag kommer inte heller bli hippad (hoppas jag verkligen!) eftersom vi båda har markerat att det inte är vår grej men det är ju tråkigt för din del om du inte blir det när du nu vill. Men man vet ju aldrig, kanske kommer det när du minst anar det!
Nej, tyvärr, vita skor är inte min grej. Du kan inte tänka dig att ha färgade ist. om det är svårt att få tag i rätt vitnyans?
Ah, ok! Lycka till i jakten- jag vet hur svårt det är! (Inte riktigt nöjd själv men jag har fått lov att nöja mig nu efter fjärde paret inköpta skor...).
Nej, men ett av dem faktiskt och jag kommer att ha två av de behållna på bröllopet så lite OK är det ändå, haha.
Låter mkt tjusigt med klarröda! Jag kör på ljusrosa i satin, i övr. blir det nog bara en rosa bukett tror jag. (Och sedan rosa-aprikost-svart färgtema överlag såklart ).
Jag vet inte om jag har svarat redan men vi ska åka till New York och Tokyo direkt efter bröllopet .
Jag tycker att Asti är OK men verkligen inte Chapel Hill, vet inte varför eg.- verkar ju finnas flera experter som gillar det men njä.
Vi ska ha Crème de Bourgogne, perle de vigne. Lite dyrare men mkt godare tycker vi.
Mm . Kom f.ö. på att jag skrev fel på det mousserande vi ska ha- självklart ska det vara Crèmant och inte crème, skulle vara lite jobbigt att dricka grädde, haha.