• MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • J D

Bra med ny tråd!

Nej, jag håller med dig TS, själv har jag och fästmannen tre veckor kvar att jobba... Bara ngt svårt att fokusera på jobbet.

• CamillaMarcus

Igår klockan 08,00 tutade massor med bilar och det plingades helt hysteriskt på våran ytterdörr. Det var 12 tjejkompisar! Jag blev alltså hippad! Hur kul och roligt som helst. Segt och tungt idag bara. Men det var det värt!

• MammaMiaa

Vad skoj att bli hippad. Jag tror inte jag kommer att bli hippad. Men jag bry mig faktiskt inte. Men det hade varit skoj om jag hade blivit det.

• Lischen

Bra med ny tråd! Hej tjejer!!!

• J D

MammaMiaa skrev 2009-07-12 12:29:23 följande:
    Vad skoj att bli hippad. Jag tror inte jag kommer att bli hippad. Men jag bry mig faktiskt inte. Men det hade varit skoj om jag hade blivit det.

Jag kommer inte heller bli hippad (hoppas jag verkligen!) eftersom vi båda har markerat att det inte är vår grej men det är ju tråkigt för din del om du inte blir det när du nu vill. Men man vet ju aldrig, kanske kommer det när du minst anar det!

• Lakritsbåten

jag har fått skopanik - butiken kan inte få fram skor i rätt färg i rätt tid. Någon som har tips på butiker online/irl med snygga bruskor? En av utmaningarna är att de måste vara så vita som möjligt då min klänning är det.

• J D

Lakritsbåten skrev 2009-07-12 18:59:09 följande:
    jag har fått skopanik - butiken kan inte få fram skor i rätt färg i rätt tid. Någon som har tips på butiker online/irl med snygga bruskor? En av utmaningarna är att de måste vara så vita som möjligt då min klänning är det.

Nej, tyvärr, vita skor är inte min grej. Du kan inte tänka dig att ha färgade ist. om det är svårt att få tag i rätt vitnyans?

• Lakritsbåten

nja, egentligen inte. Hade ett par rainbowskor på lut som var tillräckligt vita för klänningen. Så jag har iaf varit inriktad på det... får se om jag måste tänka om. Men jag googlar för fullt för närvarande...

• J D

Lakritsbåten skrev 2009-07-12 19:34:37 följande:
    nja, egentligen inte. Hade ett par rainbowskor på lut som var tillräckligt vita för klänningen. Så jag har iaf varit inriktad på det... får se om jag måste tänka om. Men jag googlar för fullt för närvarande...

Ah, ok! Lycka till i jakten- jag vet hur svårt det är! (Inte riktigt nöjd själv men jag har fått lov att nöja mig nu efter fjärde paret inköpta skor...).

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3