• MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • Hubba

Missade flytten av tråd så jag lägger in mitt inlägg här istället...

igår gjorde vi en preliminär bordsplacering och beslutade vilka solosånger och psalmer vi vill ha till vigseln...

Imorgon är det sista osa datum... och det är bara ett par som inte har osat + 3 personer som får osa fram till bröllopsdagen pga jobb utomlands så det vet inte om de får semester...
    men det som är superkul är att det är bara 3!!!! som inte kan komma... så vi blir 80 stycken (förutsatt att de 3 som jobbar utomlands kan komma) så roligt att så många vill dela våran dag med oss...

• MilosMamma

HERREGUD! jag kanske ska vara med i sveriges radio P1.

• Lischen
    MilosMamma skrev 2009-07-12 20:27:54 följande:
    HERREGUD! jag kanske ska vara med i sveriges radio P1.
    Vadan detta?
  • SaraPayam

Hej tjejer nu har jag med hittat hit

Jag tror inte heller att jag kommer bli hippad, men jag hoppas verkligen på att det blir nåt, kommer nog bli lite besviken annars

Milosmamma; Vad kul, hur kommer det sig?

• Lischen

J D skrev 2009-07-12 19:48:43 följande:

Ah, ok! Lycka till i jakten- jag vet hur svårt det är! (Inte riktigt nöjd själv men jag har fått lov att nöja mig nu efter fjärde paret inköpta skor...).
    Har du lämnat tillbaka de tre första paren?

Jag blev jättekär i första paret som jag hittade...ett par klar-röda, lackade träskor. Mmmmmm....
    Det blir röda skor, röd bukett, rött hårsmycke, röda naglar (och röda underkläder men det är det ju ingen av gästerna som ser! )
  • J D

Lischen skrev 2009-07-12 20:34:16 följande:
    J D skrev 2009-07-12 19:48:43 följande: Har du lämnat tillbaka de tre första paren? Jag blev jättekär i första paret som jag hittade...ett par klar-röda, lackade träskor. Mmmmmm....Det blir röda skor, röd bukett, rött hårsmycke, röda naglar (och röda underkläder men det är det ju ingen av gästerna som ser! )

Nej, men ett av dem faktiskt och jag kommer att ha två av de behållna på bröllopet så lite OK är det ändå, haha.

Låter mkt tjusigt med klarröda! Jag kör på ljusrosa i satin, i övr. blir det nog bara en rosa bukett tror jag. (Och sedan rosa-aprikost-svart färgtema överlag såklart ).

• MilosMamma

Ja det är helt galet förstår ni.
    Jag fick ett mejl idag från en tjej som jobbar där.
    Hon ska göra ett repotage om bröllop och att gå ner i vikt till den dagen.
    Så hade hon surfat runt på google och hittat min blogg!
    Så hon ringer mej i morgon o ställer lite frågor, anser hon min resa/berättelse intressant ska jag vara med i radion, eller ja hon komemr ju hitmen spelar in o så. Spännande värre =)

• Lakritsbåten

Tack för skotipsen! Där går det säkert att finna något.

Milosmamma - lycka till! Ska bli kul att höra. Säg när det kommer att sändas!

• Lakritsbåten

skriver ni ut efternamn på bordsplaceringskartan och placeringskorten? Vi har problem att två har samma förnamn och samma första bokstav i efternamnet så "Inger B" hjälper oss inte.

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3