Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Vi reser till Rom på bröllopsresa. Vi har sparat det till februari/mars 2010. Mest pga att m2b inte kan få ledigt mer än han fått till bröllopet. Men det känns okej. Då har jag något att planera vidare för efter bröllopet. För vad ska man sen göra, efter bröllopet??!! Har ju planerat i snart över ett år, mer intensivt nu i slutet så klart. Känns som om man arbetar dubbelt
Ja det är inte klokt snart är vi i hamn. Jag förstår inte hur jag orkar jobba. Sen när man kommer hem hinna sköta hemmet, barn och planeringen.
Precis!!! Min m2b är inte heller hemma så mycket pga arbetet. Ibland är det en tung last att dra själv, men det har ju gått bra. Ser fram emot vår semester tillsammans. "Bara" 17 arbetstillfällen kvar för min del
Chapel hill är oxå billig och god...
Vi åker till Thassos i en vecka... ska bli helt fantastiskt underbart!!!
Det är väl så att man går in på vänstersidan för att det ska bli helrätt när man går ut, för att brudparet inte ska behöva byta plats med varandra framme vid altaret inför uttågandet. Jag tycker det vore logiskt om det var detta som var anledningen men jag vet inte.
Angående kyrkorna så tror jag det stämmer att altaret brukar vara åt väster dvs brudens släkt, om den ska vara på vänstersidan, hamnar i norr.
Jag vet inte om jag har svarat redan men vi ska åka till New York och Tokyo direkt efter bröllopet .
Chapel Hill har en mousserande oxå...
Vi ska åka till USA + Karibien. NY två dygn (vi var där så sent som i höstas), Miami 1 dygn, kryssning 7 dygn, åter Miami och därefter resa i USA (ev på besök till några släktingar eller på egen hand 5. Det blir lite senare i höst.