Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tyckte den första varianten var vackrare... du ser mjukare ut...
jag tycker nog nr 2 men båda var fina.
jag tycker den andra.
jag börjar bli nervös bla för min möhippa sen att det är snart dags! I morrn ska vi beställa blommorna å det ska bbli såååå kul!
jag vet att hippan blir av imon!! 2pers har försagt sig utan att tänka på det hi hi va spännande!! återkommer å berättar hur d blev...hihi
ha det sååå roligt!
kan ju hoppas att min blir av i morrn med.....så denn är överstökad!
Jag trormin blir runt den 15 augusti, om dom inte ändrat sej för det är den optimala helgen =)
Jag sitter här och väntar på att dom ska komma och kidnappa mannen... dom kommer nu vid 10.. Han är helt ovetandes, synd bara att det är ett förskräckligt väder ute! Dom ska nämligen vara mest ute...
så skönt igår var vi upp och lämnade av nästan all sprit, kläningen, kostym underkläder, bröllopsbubblorna, Allt som har med bordsplaceringen att göra har bara en små sak kvar hemma att göra mm Det enda vi har kvar att ta upp nu är våra skor (måste ha dem att öva valsen i), festprogrammen som ska skrivas ut bara och sen ska blommor klistras på, mina smycken så det känns jätte skönt.
I övrigt är allt klart så långt allt är bokat och vi har haft möten och stämt av med alla. Så kan inte göra mer nu blir resten den vecka vi gifter oss. Jösses bara 14 dagar kvar idag!!
Lite små orlig dock för dagen innan, svärfar har träffat en ny dam och vi var där igår. Jag vet att de kommer och bli en scen när vi ska duka. Vi behöver svärfars hjälp med att bära borden och då kommer den nya damen vara med (de har varit ett par 4 månader men är redan förlovade). Svärmor har sagt att om den nya kommer så kommer hon gå. Så vi får väl se hur det slutar men det är ju deras förlust och problem inte vårt på något sätt det är ju de som missar något OM någon går/stannar hemma inte vi.
Man lär ju tänka på att det finns en dag efter bröllopet med och de väljer ju nu vilket förhållande de vill ha till oss.
Hippad igår!! Å oj så kul d va!! Hade precis kommit hem ifrån ett dop. Sätter nyckeln i ytterdörren å frågar BM lite irriterat att " glömde du låsa dörren innan? " Får nåt mumlande svar att jo då d gjorrde han visst d. I vårt vardagsrum möts jag av 5 av mina favorit tjejer med kamerorna i högsta hugg!! På med ögonbindel å iväg for vi. Det sista jag ser är BM :s lite nervösa leende å dotterns frågande blickar... När ögonbindeln åker av står vi i VROOM:s lokaler. Nu hade 3 pers till dykt upp så totalt blev vi 9 pers. JIPPI vi skulle åka go-cart!! Såå himla roligt! Kom 4:a. Ska tillägggas att ja inte har körkort än. Efter detta for vi iväg hem till en av tjejerna: lite alkohol å snacks i kroppen åsså blev ja stylad inför kvällen: kortkort klänning, djävulshorn, treudd i handen å väldigt mkt smink. Ja var såå söt så I den andra handen fick jag Tesans hemliga låda. Fick veta att min BM hade fått välja ut 6 saker saker som var mina som ja nu skulle sälja. Hjälp! svisch så hade ja sålt av sakerna. Men inte var d några av mina saker inte. D ville bara göra mig nervös!! Nu väntade middag och en jätte kul utekväll! Bättre å roligare möhippa kunde ja inte få!