Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Lakritsbåten; har samma "bekymmer" som du - har oxå en sambo som inte gillar rampljuset. Därför blir det ett hemligt bröllop bara vittnen i kyrkan (och troligtvis en m2b som inte ler) och sen har vi "överraskningsfest". Så ngn hippa lär det inte bli och tyvärr kommer ju inte alla man önskade skulle komma...
Förhoppningsvis får vi en bra dag ändå och jag hoppas, hoppas att ett LITET leende kommer synas på hans läppar ändå ;)
p.s.
MilosMamma: Nyfiken som jag är... Vad bestämde du dig för att ha som hårsmycke?? Diademet eller kronan? (Jag tycker kronan är SÅ himla fin!! Men det är jag det...)
Roligt! Vad ska du ha för skor och smycken?
Vad tråkigt!för samtidigt som man bävar för det så vill man vara med om en möhippa!
Kan man inte tro att hon sa så för att då ska bli förirrad å tro att det inte blir nått?
Sen står dom där helt oförbrett!
För kärlekens skull skrev 2009-07-21 15:51:00 följande:
Det är inte alldeles lätt i familjen nu. Det kan bli begravning just i anslutning till bröllopet som det ser ut nu. Tungt...
å vad tråkigt!
ni har inga planer att skjuta upp bröllopet eller att tidig lägga begravningen..? KRRRRAM
Med stor förväntan skrev 2009-07-22 23:02:45 följande:
Har köpt skor på nätet från Pernillas brudbutik på nätet (sko Charlotte). Smyckena har sambons syster gjort. Det är ett halsband i form av en smal silverlänk med 2 pärlor som hänger ner i mitten. Hon gjorde även örhängen av hård silvertråd med en påärla på varje. Enkla och kanonfina!!
MW 090829 skrev 2009-07-22 14:33:06 följande:
Fint! Jag kan inte bestämma mig vad jag ska ha förs mycken och om jag ska ha diadem eller hårsmycke eller... ja så mycket val!