Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
när gifter ni er? Å grattis till huset!
6 dagar kvar!!! :)) VAD HÄRLIGT!!
Har fortfarande värsta planeringsschemat inför de närsta dagarna. Men allt ska bli klart.
LÄNGTAR!!
Åh, herregud, alla de grejerna på en vecka hade tagit kol på mig! Lycka till!
Vi tycker att det är skönt att bara ha en vecka kvar, allt är färdigt så vi slappar och njuter just nu.
En vecka kvar .. eller sex dagar... Och jag vill ha mer tid.. hur skall man hinna allt.... Men nervös börjar ja inte bli ännu, för mycket annat att tänka på =) Om en vecka är man fru...
Jag håller med, tycker med att det är skönt å bara ha 6 dagar kvar nu, det mesta är ju klart, å nu är det bara 4 arbetspass kvar innan bröllopet, vilket känns otroligt skönt.
Igår blev jag hippad, hade en toppendag med tjejerna Vi hade så kul.
Jag funderar på när man egentligen ska skriva ut festprogrammet, det räcker väl å göra det på onsdag eller torsdag, eller vad tror ni??
Är det någon som har bilder på dukning? Jag behöver lite inspiration.
Herregud vad nervös man blir när man hör er andra. Jag är ju sist ut här. Jag kommer nog att få psykbryt innan den stora dagen. Min kille tycker att det går bra att vänta i det oändliga att köpa kostym. Det är rea nu, men det kommer igen säger han. Grrr. Och han är av större size så det är inte bara att plocka åt sig i sortimentet. Men nu tänker jag inte tjata mer. Men det är tråkigt att dra på saker in i det sista.
Då är det ett gäng som tar tag i saken på lördag då! Spännande.