Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jättefin tidningsannons, det var verkligen bra!!
Jahopp alla är väl upptagna, men jag känner mej lite låg. sitter ju hemma nu och jag vet inte vad jag ska ha på mittuppslaget i festhäftet??
Bordsplaceringen? Vi har en karta över alla bord där..
VI ska ha bordsplaceringen tillsammans med gästpresentationen på mittuppslaget.
En annan idé är att ha historien om hur ni träffades, tillsammans med lite roliga bilder på er två tillsammans.
Eller en presentation av er båda, en på var sida, med bild från lekis och lite rolig info om vad ni tyckte om när ni var små, vad ni ville bli när ni blev stora, om ni hade några roliga citat eller händelser från förr... (intervjua era föräldrar om ni har tid)
Eller flera bilder, i kronologisk ordning fram tills ni träffades; skolfoton och andra roliga bilder på var o en - och till sist en bra bild på er två tillsammans..
Vi komemr ju vika våra festhäftetn så dom blir smala a4 ni vet, så jag tycker det blir på tok för trångt med bordsplaceringen.
Den har vi i en tavelram.
Men bra ideémed bilde rpå oss o så, det vore nog nått. =) TACK!
Vassego´!!
Pular lite med gästpresentationerna... Min m2B benämns som M och sen relation till gästen i häftet. Ska man skriva endast M´s racket-partner, M´s arbetskollega etc eller blanda det med brudgummen; brudgummens vän, brudgummens moster etc?
Blir det rörigt?
Rent spontant känns det som att det är bättre att vara konsekvent och hålla sig till antingen namn eller brudens/brudgummens... Av de två alternativen skulle jag föredra att mitt namn står istället för Bruden, har ni någon gäst på festen med samma förnamn så att det skulle kunna bli förvirrande?
Lycka till!